Jump to content
Totul despre diete
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. 120 g paste cu spanac 3 căţei usturoi 1 lingură ulei 1 lingură sos de roşii 1 linguriţă pătrunjel tocat un vârf cuţit nucşoară un vârf cuţit oregano Se sotează în ulei usturoiul zdrobit. Se adaugă o lingură de sos de roşii şi 2 linguri de apă; se fierbe puţin şi se asezonează cu nucşoară. Se toarnă sosul peste tăiţei, se presară pătrunjel şi oregano.
  3. Admin

    Mic Dejun

    2 mere sau 3 mandarine, etc. În ziua 36 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 mere sau 3 mandarine. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  4. Last week
  5. un mango un avocado mic 2 nectarine o portocală o ceapă roșie mică o lingură migdale Se taie cubuleţe un mango, un avocado mic şi 2 nectarine, se desface o portocală, se taie julien o ceapă roşie mică. Se aşează o mână de frunze de salată pe o farfurie şi celelalte ingrediente deasupra. Se presară o lingură de migdale prăjite şi tăiate felii.
  6. Admin

    Cina

    jumătate de pepene galben fructe de pădure La cină, în ziua 37 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se umple cealaltă jumătate de pepene cu fructe de pădure.
  7. Admin

    Gustare

    o mână de migdale o cană de ceai În ziua 37 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de migdale și o cană de ceai, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  8. un pepene galben fructe de pădure sau strugurii roșii zeama de lămâie frunze de mentă Se taie un pepene galben în jumătate şi se scot seminţele. Se scobeşte o jumătate de pepene şi se umple cu un amestec de fructe de pădure (fructele de pădure congelate sunt o bună alegere) sau cu struguri roşii. Deasupra, se adaugă pulpa de pepene. Se stropeşte cu zeamă de lămâie şi se ornează cu frunze de mentă.
  9. Admin

    Gustare

    1 pahar de suc de fructe În ziua 37 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un pahar de suc de fructe , gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  10. Admin

    Mic Dejun

    2 nectarine sau 2 piersici, etc. În ziua 37 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se pote consuma la micul dejun 2 nectarine sau 2 piersici, etc. Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  11. 2 cepe o lingură de ulei un piept de pui usturoi o linguriţă de boia de ardei o frunză de dafin un vârf de cuţit de maghiran salată Papricaşul de pui este, de asemenea, un fel de mâncare delicios. Se sotează 2 cepe într-o lingură de ulei, se adaugă bucăţi mari de piept de pui fără pieliţă şi se mai sotează câteva minute, amestecând în mod constant. Se adaugă usturoi zdrobit, o linguriţă de boia de ardei (eventual un vârf de cuţit de ardei roşu iute sau chili), o frunză de dafin şi un vârf de cuţit de maghiran. Se adaugă supă sau apă caldă (nu puneţi prea mult lichid) şi se fierbe înăbuşit până se înmoaie carnea. Se serveşte cu o felie de pâine şi salată. La cină, se serveşte jumătate din porţia de la prânz, fără pâine. Se poate înlocui pieptul de pui cu 3 ciocănele de pui.
  12. Earlier
  13. Admin

    Cina

    1 păstrăv file proaspăt preparat salată de roşii sau salată mangold La cină în ziua 38 (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte 1 păstrăv file proaspăt preparat cu salată de roşii sau salată mangold. Se pun fructele uscate la înmuiat pentru micul dejun de a doua zi.
  14. 1 păstrăv file proaspăt preparat salată de roşii sau salată mangold La cină în ziua 38 (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte 1 păstrăv file proaspăt preparat cu salată de roşii sau salată mangold. Se pun fructele uscate la înmuiat pentru micul dejun de a doua zi. Vezi registru
  15. 3 păstrăvi file 1 lingură ulei de măsline 1 lingură pătrunjel tocat 1 căţel de usturoi 100 ml de apă ingrediente pentru o salată de roşii Se pun 2 fileuri în tigaie, se adaugă amestecul de ulei şi apă, după care se pune tigaia pe foc. Se fierbe înăbuşit până când apa scade complet, se rumenesc fileurile pe ambele părţi, se presară pătrunjel şi un căţel de usturoi zdrobit şi se condimentează cu sare. Se serveşte cu salată de roşii şi o felie de pâine. Pentru a prepara salata, se amestecă roşii, ardei gras, ceapa, usturoi zdrobit, busuioc, sare, piper negru, 1/2 lingură de ulei şi oţet după gust; eventual, se presară seminţe de susan. Se poate înlocui păstrăvul file cu alt tip de peşte file sau cu carne de pui. Tofu este un înlocuitor excelent al peştelui şi al cărnii. Se beau 300 ml de supă simplă.
  16. Admin

    Mic Dejun

    Jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc. În ziua 39 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  17. Jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc. În ziua 39 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  18. 500 g frunze de păpădie (rucola) o ceapă o lingură de nuci tocate o conservă mică de fasole uscată o lingură de muştar o linguriţă de ulei şi oţet Se amestecă 500 g frunze de păpădie cu o ceapă tăiată mărunt, o lingură de nuci tocate şi o conservă mică de fasole uscată. Separat, se amestecă o lingură de muştar, o linguriţă de ulei şi oţet. Se adaugă sosul la salată şi se amestecă. Se serveşte cu o felie de pâine. Se păstrează o porţie pentru cină.
  19. 500 g frunze de păpădie (rucola) o ceapă o lingură de nuci tocate o conservă mică de fasole uscată o lingură de muştar o linguriţă de ulei şi oţet Se amestecă 500 g frunze de păpădie cu o ceapă tăiată mărunt, o lingură de nuci tocate şi o conservă mică de fasole uscată. Separat, se amestecă o lingură de muştar, o linguriţă de ulei şi oţet. Se adaugă sosul la salată şi se amestecă. Se serveşte cu o felie de pâine. Se păstrează o porţie pentru cină. Vezi registru
  20. Admin

    Cina

    O porţie de tocană de orz La cină în ziua 39 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o porţie de tocană de orz rămasă de la prânz.
  21. Admin

    Orz cu legume

    120 g orz 1 praz sau 1 ceapă 2 căţei de usturoi 1 lingură ţelină rasă frunze de ţelină şi pătrunjel 1 morcov 2 linguri fasole păstăi (fiartă) sare, piper negru cimbru de vară -1 vârf de cuţit 1 frunză de dafin 1 lingură ulei 1 litru supă sau apă caldă Se curăţă, se spală, se taie sau se dau prin râzătoare legumele şi se prăjesc în ulei încins. Se spală orzul (se poate înmuia în prealabil), se adaugă la legume, se prăjesc împreună. Se adaugă supa, condimentele şi se fierbe până ce orzul se înmoaie. Se mai adaugă apă fierbinte dacă este necesar. Când este aproape gata, adăugaţi fasolea fiartă. Se condimentează cu sare. Se serveşte cu o felie de pâine.
  22. Admin

    Mic Dejun

    8 caise uscate 300 ml de apă În ziua 39 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 8 caise uscate înmuiate în 300 ml de apă, peste noapte. Dimineaţa, se bea apa şi se mănâncă caisele încet. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  23. 4 ouă 80 g zahăr brun 40 g făină integrală de grâu 100 g fulgi cereale 200 g fructe Se bat albuşurile până se întăresc. Se bat gălbenuşurile şi zahărul până se obţine o cremă spumă, apoi se adaugă treptat peste albuşurile de ou. Se adaugă făină şi amestecul de cereale. Se întinde aluatul uniform într-o tavă de teflon unsă cu unt. Se presară deasupra fructele spălate şi tăiate în mod uniform. Se coace aproximativ 20 de minute la 180°C. După ce se răceşte se taie sub formă de pătrate; se servesc numai 3. Restul biscuiţilor se păstrează la frigider, în folie de aluminiu.
  24. Admin

    Cina

    o felie de tort sau 3 biscuiţi 4 bucăţele de ciocolată neagră În ziua 40 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consumă la cină o felie de tort sau 3 biscuiţi - de exemplu, biscuiţi din amestec de cereale şi 4 bucăţele de ciocolată neagră. Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc). Dacă nu vă plac în mod special dulciurile, nu este necesar să mâncaţi dulciuri la cină. Pur şi simplu păstraţi o porţie de mâncare de la prânz pentru cină. Serviţi cu salată; este o alegere bună deoarece aceasta conţine fibre, vitamine şi substanţe minerale care au un efect pozitiv asupra sistemului digestiv, prin urmare este benefică sănătăţii.
  25. 1 cană făină fină de grâu 1 cană făină integrală de grâu 1 cană ciuperci albe 2 căni apă minerală 1 linguriţă pătrunjel tocat 1 linguriţă tarhon taiat marunt 1 căţel usturoi taiat marunt praf de copt - un vârf de cutit Se amestecă toate ingredientele. Pentru a coace clătitele, se unge o tigaie cu ulei (şi se scurge uleiul în exces). Se servesc calde; eventual, se pot unge cu sos de rosii.
  26. Admin

    Mic Dejun

    2 mere sau 2 pere, etc. În ziua 40 (ziua zaharurilor) a dietei Rina la mic dejun, se pote consuma 2 mere sau 2 pere. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  27. un pepene galben o piersică o nectarină o mână de cireșe o mână de struguri suc de portocale Se îndepărtează seminţele dintr-un pepene galben. Se scoate pulpa cu o lingură. Se taie cuburi o piersică şi o nectarina. Se adaugă o mână de cireşe. Opţional, se adaugă o mână de struguri. Se adaugă suc de portocale şi se lasă ingredientele să se înmoaie. Se adaugă pulpa de la pepene.
  28. 5 fructe pe care trebuie să le mănânci pentru a îți mentine greutatea Știți că consumul de mai multe fructe și legume este cheia unei bune sănătăți - în jur de patru porții de fructe în fiecare zi. Acum se pare că alegerea celor potrivite vă poate facilita menținerea greutății. Afinele Într-un studiu BMJ realizat pe mai mult de 100.000 de bărbați și femei, cercetătorii au descoperit că subclase de antioxidanți puternici numiți flavonoizi - și anume flavonoli, flavan-3-ols, antocianine și polimeri flavonoizi - găsiți în anumite fructe și legume pot preveni creșterea în greutate. Fructele cu cel mai mare efect asupra menținerii greutății au fost cele pline de flavonoide numite antocianine, iar afine sunt în topul acestei liste. Aproximativ un sfert de cană de afine conține 10 miligrame de antocianine, iar fiecare creștere de 10 mg este legată de o creștere în greutate de un sfert de kilogram mai puțin pe parcursul a patru ani, a descoperit studiul BMJ. Acest lucru poate părea nesemnificativ, dar se poate adăuga cu timpul, subliniază autorii studiului. Exact modul în care flavonoizii ajută menținerea greutații nu este pe deplin înțeles, dar consumul de alimente bogate în flavonoide ne poate permite să ne simțim sătui mai devreme și să evităm alte alimente mai puțin sănătoase care pot duce la creșterea în greutate. "Sunt un fan afine din mai multe motive", spune Keri Peterson, medic internist la Lenox Hill Hospital din New York. Puterea antioxidantă deoparte, afinele sunt, de asemenea, bogate în fibre, ceea ce ne ajută să ne simțim săturați mai mult timp, spune ea. „Sunt printre cele mai sănătoase fructe de mâncat.” Boabele se găsesc printre cele mai complexe fructe. O cană de afine pe zi, ca parte a unei alimentații sănătoase, bogată în proteine slabe, carbohidrați complecși, grăsimi sănătoase precum uleiul de măsline, fructe și legume, spune ea. Află și de ce este bine sa consumăm fructe de pădure în mod regulat. Merele Cui îi pasă dacă un măr pe zi îl poate ține la distanță pe medic, dacă vă ajută să vă păstrați silueta? Merele sunt bogate în polimeri flavonoizi și sunt, de asemenea, ambalate cu fibre, ceea ce le face unul dintre cele mai bune fructe pentru pierderea în greutate atunci când face parte dintr-o dietă sănătoasă. Un singur măr de dimensiuni medii este considerat o porție. Mâncați-le cu coaja pe ele, pentru a obține mai multe fibre, antioxidanți și un control mai bun asupra glicemiei dvs., spune SharAd Paul, autorul cărții The Genetics of Health: The Understanding Genes for Better Health. Menținerea nivelului optim al zahăr din sânge va ajuta la alungarea poftelor alimentare și a mâncării care balanează, fără să mai vorbim de ajutor pentru protecția împotriva diabetului. Citește pentru mai multe informații si Beneficiile merelor : Cum te protejează de boli și te ajută să slăbești. Perele Perele se clasează acolo cu mere atunci când vine vorba de prevenirea creșterii în greutate de-a lungul anilor, a constatat studiul, iar acest lucru se datorează în mare măsură unei doze sănătoase de polimeri flavonoizi: fiecare 138 mg suplimentar de polimeri flavonoizi au avut ca rezultat o creștere în greutate mai mică în cei patru ani de studiu. „Fructele bogate în antioxidanți flavanoizi și bogate în fibre sunt alegeri grozave”, spune dr. Peterson. „Fibra te umple și creează sățietate, așa că perele și merele îți oferă acest lucru.” Asigurați-vă că mâncați și coaja pentru beneficii maxime, adaugă Dr. Paul. Căpșunile Căpșunile ajută la menținerea greutății din același motiv ca și afinele: sunt bogate în antocianine. Încorporează o masă de căpșuni pe zi în alimentația ta - încearcă-le cu micul dejun cu iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau cu ovăz, ca gustare la jumătatea după-amiezii sau ca desert după cină, spune Peterson. „Preocuparea a fost că consumul de fructe dulci poate provoca creștere în greutate datorită conținutului de fructoză, cu toate acestea, anumite fructe precum mere verzi, pere și fructe de pădure, cum ar fi zmeura, căpșunile și afine sunt printre cele mai bune fructe pentru a mânca ca parte a unui plan de gestionare a greutății doar pentru că sunt mai puțin dulci, dar datorită conținutului ridicat de flavonoide. Descoperiți și care sunt fructele verii pe care trebuie să le mănânci și de ce? Ardei În primul rând, da: ardeii sunt de fapt un fruct. Clasându-se acolo cu cele mai sănătoase fructe, acestea pot ajuta, de asemenea, să frâneze creșterea în greutate atunci când sunt consumate zilnic, potrivit cercetărilor. De fapt, ardeii ar putea chiar să încurajeze pierderea în greutate: Capsaicina, componenta care dă ardeiului iute iuțeala, pare să încurajeze celulele albe de grăsime să se transforme în grăsimi brune ultra-energetice, într-un studiu. Încearcă și Dieta Rina pentru a putea scăpa de kilogramele nedorite. În rețetele sale zilnice se regăsesc toate aceste fructe și nu numai , inclusiv ai ocuzia să descoperi și ce ar trebui sa consumi pentru mentinerea kilogramelor dorite după terminarea dietei. Dacă aveți nelămuriri sau alte curiozități în legătură cu acest articol nu ezitați să adresați o întrebare pentru mai multe informații sau posteți în secțiunea de comentarii de mai jos. Surse : https://www.bmj.com/content/352/bmj.i17 https://www.sciencedaily.com/releases/2015/02/150208152751.htm https://www.rd.com/health/diet-weight-loss/fruits-for-weight-loss/
  1. Load more activity


  • Today's Birthdays

    No users celebrating today
  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Members

    No members to show

×
×
  • Create New...