Jump to content
Totul despre diete
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Admin

    Cina

    o felie de tort 4 bucăţele de ciocolată neagră În ziua 48 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină o felie de tort- de exemplu tort cu blat de nuci si totodată mai puteți adăuga și 4 bucățele de ciocolată neagră. Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc). Se poate prepara compotul de fructe pentru micul dejun de a doua zi.
  3. Last week
  4. Admin

    Pizza

    aluat de pizza roşii ceapă oregano Se prepară pizza cu aluat din comerţ. Se ornează din belşug cu felii de roşii şi ceapă şi se presară oregano.
  5. Admin

    Mic Dejun

    2 portocale sau 2 piersici, etc În ziua 48 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 portocale sau 2 piersici, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  6. fructe din compot sau conservate suc de lămâie Se prepară fructe pasate din orice tip de compot. Se pot folosi fructe conservate cu conţinut redus de zahăr. Se scurg bucăţile de fructe şi se păstrează sucul. Se pasează şi se stropesc cu suc de lămâie. Eventual se poate subţia piureul adăugând sucul rămas de la fructe.
  7. Admin

    Cina

    200 ml de compot La cină în ziua 49 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se poate consuma 200 ml compot de fructe rămas de la micul dejun.
  8. 200 ml de compot La cină în ziua 49 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se poate consuma 200 ml compot de fructe rămas de la micul dejun. Vezi registru
  9. Admin

    Gustare

    o mână de felii de mere uscate o cană de ceai În ziua 49 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de felii de mere uscate şi o cana de ceai, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  10. o mână de felii de mere uscate o cană de ceai În ziua 49 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de felii de mere uscate şi o cana de ceai, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  11. 8 smochine uscate o portocală o lingura de nuci fulgi de nucă de cocos Se pun 8 smochine uscate într-un blender, se adaugă felii de portocală şi o lingură de nuci măcinate (sau arahide). Din aluat se formează găluşti şi se dau prin fulgi de nucă de cocos.
  12. 8 smochine uscate o portocală o lingura de nuci fulgi de nucă de cocos Se pun 8 smochine uscate într-un blender, se adaugă felii de portocală şi o lingură de nuci măcinate (sau arahide). Din aluat se formează găluşti şi se dau prin fulgi de nucă de cocos. Vezi registru
  13. Earlier
  14. Admin

    Gustare

    1 para În ziua 49 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma o para, gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  15. 1 para În ziua 49 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma o para, gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  16. Admin

    Mic Dejun

    500 ml de compot de fructe preparat cu o zi înainte În ziua 49 (ziua vitaminelor) a dietei Rina , la micul dejun se servesc numai 300 ml de compot fără zahăr. Opţional, se poate îndulci, adăugând câteva stafide. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  17. 500 ml de compot de fructe preparat cu o zi înainte În ziua 49 (ziua vitaminelor) a dietei Rina , la micul dejun se servesc numai 300 ml de compot fără zahăr. Opţional, se poate îndulci, adăugând câteva stafide. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  18. carne de pui varză roșie o pară o rădăcină de hrean o lingură de ulei oțet sare semințe de chimen Se prepară 3 hamburgeri de pui (2 la prânz şi 1 la cină) cu legume. Pentru salată, se dă prin râzătoare jumătate de varză roşie, o pară şi o rădăcină de hrean. Se amestecă bine şi se condimentează cu o lingură de ulei, oţet, seminţe de chimen măcinate şi puţină sare.
  19. carne de pui varză roșie o pară o rădăcină de hrean o lingură de ulei oțet sare semințe de chimen Se prepară 3 hamburgeri de pui (2 la prânz şi 1 la cină) cu legume. Pentru salată, se dă prin râzătoare jumătate de varză roşie, o pară şi o rădăcină de hrean. Se amestecă bine şi se condimentează cu o lingură de ulei, oţet, seminţe de chimen măcinate şi puţină sare. Vezi registru
  20. Admin

    Cina

    La cină în ziua 50 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma un ou jumări cu spanac.
  21. La cină în ziua 50 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma un ou jumări cu spanac. Vezi registru
  22. 500 g spanac congelat 2 căţei de usturoi sare, piper negru, nucşoară (opţional) minim 100 ml de apă 3 ouă Se pune spanacul congelat în apă şi se fierbe la foc potrivit (se mai adaugă apă dacă este cazul). După ce spanacul s-a îngroşat, se adaugă usturoi zdrobit, nucşoară, sare şi piper negru. Savuraţi-I cu 2 ouă jumări - prăjite fără ulei într-o tigaie de teflon - şi cu o felie de pâine. Beţi 300 ml de supă simplă. Ouăle pot fi înlocuite cu cârnăciori, o bucată de carne slabă sau tofu (la fel şi pentru cină). Spanacul se poate servi şi cu brânză de vaci.
  23. 500 g spanac congelat 2 căţei de usturoi sare, piper negru, nucşoară (opţional) minim 100 ml de apă 3 ouă Se pune spanacul congelat în apă şi se fierbe la foc potrivit (se mai adaugă apă dacă este cazul). După ce spanacul s-a îngroşat, se adaugă usturoi zdrobit, nucşoară, sare şi piper negru. Savuraţi-I cu 2 ouă jumări - prăjite fără ulei într-o tigaie de teflon - şi cu o felie de pâine. Beţi 300 ml de supă simplă. Ouăle pot fi înlocuite cu cârnăciori, o bucată de carne slabă sau tofu (la fel şi pentru cină). Spanacul se poate servi şi cu brânză de vaci. Vezi registru
  24. Admin

    Mic Dejun

    fructe din orice tip de compot suc de lămâie Se prepară fructe pasate din orice tip de compot. Se pot folosi fructe conservate cu conţinut redus de zahăr. Se scurg bucăţile de fructe şi se păstrează sucul. Se pasează şi se stropesc cu suc de lămâie. Eventual se poate subţia piureul adăugând sucul rămas de la fructe.
  25. fructe din orice tip de compot suc de lămâie Se prepară fructe pasate din orice tip de compot. Se pot folosi fructe conservate cu conţinut redus de zahăr. Se scurg bucăţile de fructe şi se păstrează sucul. Se pasează şi se stropesc cu suc de lămâie. Eventual se poate subţia piureul adăugând sucul rămas de la fructe. Vezi registru
  26. 1 varză creaţă 1 ceapă 4 (sau mai mulţi) cartofi 1 linguriţă boia de ardei 1 lingură ulei 1 lingură legume uscate pentru supă apă Se prăjeşte ceapa, se adaugă boia, cartofii tăiaţi cuburi, legumele şi varza creaţă tăiată fâşii şi apă cât e necesar. Se amestecă şi se fierbe până când cartofii se înmoaie sau până când sosul se îngroaşă. Se condimentează cu sare după gust.
  27. 1 varză creaţă 1 ceapă 4 (sau mai mulţi) cartofi 1 linguriţă boia de ardei 1 lingură ulei 1 lingură legume uscate pentru supă apă Se prăjeşte ceapa, se adaugă boia, cartofii tăiaţi cuburi, legumele şi varza creaţă tăiată fâşii şi apă cât e necesar. Se amestecă şi se fierbe până când cartofii se înmoaie sau până când sosul se îngroaşă. Se condimentează cu sare după gust. Vezi registru
  28. Admin

    Cina

    o porţie mică de cartofi păstrată de la prânz o salată proaspăt preparată La cină în ziua 51 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o porţie mică de cartofi păstrată de la prânz şi preparaţi-vă o salată proaspătă.
  1. Load more activity


  • Today's Birthdays

    No users celebrating today
  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Members

    No members to show

×
×
  • Create New...