Jump to content
Totul despre diete
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Earlier
  2. Admin

    Cina

    0 felie de tort sau 3 biscuiţi 4 bucăţele de ciocolată neagră În ziua 32 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină o felie de tort sau 3 biscuiţi - de exemplu biscuiţi Bear Paw şi 4 bucăţele de ciocolată neagră. Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc). Se spală 8 smochine, se pun în 300 ml de apă şi se lasă la înmuiat peste noapte.
  3. 120 g făină integrală de grâu 1/8 litru apă sare - un vârf de cuţit 1 ceapă 1 lingură ulei 1 lingură tarhon (opţional) Se amestecă făina cu sarea. Se adaugă apă pentru a obţine consistenţa aluatului de clătite. Se toarnă aluatul în picături printr-o strecurătoare cu găuri mari în apa clocotită, sărată (puneţi în apă câteva picături de ulei). Se amestecă mereu, se scurge când este gata şi se răceşte sub jet de apă rece. Pentru un plus de savoare, se adaugă ceapă prăjită sau tarhon tocat, asezonate cu o lingură de zeamă de lămâie. Găluşte se pot găsi şi în magazinele alimentare; cumpăraţi 120 g.
  4. Admin

    Mic Dejun

    2 portocale sau 2 mere, etc În ziua 32 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 mere sau 2 portocale. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  5. Cum vă poate ajuta consumul de fructe cu coajă lemnoasă pentru a pierde în greutate Fructele cu coajă lemnoasă sunt extrem de sănătoase, deoarece sunt pline de nutrienți și antioxidanți (1). De fapt, acestea au fost legate de o gamă largă de beneficii pentru sănătate, inclusiv protecția împotriva bolilor de inimă și diabetului ( 2). Cu toate acestea, sunt, de asemenea, bogate în grăsimi și calorii, ceea ce face ca multe persoane să evite aceste fructele de frică că se îngrașă. Descoperă și alte 8 elemente alcaline care aduc multe beneficii organismului și siluetei tale. Acest articol analizează dovezile pentru a determina dacă fructele cu coajă lemnoasă sunt favorizează procesul de slăbire sau pe cel de îngrășate. Citește și despre cum te ajută nucile să slăbești și faptului ca le poți consuma în special în dieta Rina ziua 4 (ziua vitaminelor). Fructele cu coajă lemnoasă sunt bogate în grăsimi și calorii Fructele cu coajă lemnoasă sunt bogate în calorii. Acest lucru se datorează faptului că o mare parte din ele sunt grăsimi, care este o sursă concentrată de energie. Un gram de grăsime conține 9 calorii, în timp ce un gram de carbohidrați sau proteine conțin doar 4 calorii. Fructele cu coajă lemnoasă conțin în mare parte grăsimi nesaturate. Acest tip de grăsime este asociat cu protecția împotriva multor boli diferite, cum ar fi bolile de inimă (3). Conținutul de calorii și grăsimi pe o porție de o uncie (28 de grame) a unor fructele cu coajă lemnoasă consumate în mod obișnuit sunt prezentate mai jos: Nucile: 183 calorii și 18 grame de grăsime (4) Nucile din Brazilia: 184 calorii și 19 grame de grăsime (5) Migdale: 161 calorii și 14 grame de grăsime (6) Fistic: 156 calorii și 12 grame de grăsime (7) Cashews: 155 calorii și 12 grame grăsime (8) Deoarece sunt bogate în grăsimi și calorii, mulți oameni presupun că adăugarea de fructe cu coajă lemnoasă în dieta lor va duce la creșterea în greutate. Cu toate acestea, după cum am discutat mai jos, studiile științifice nu susțin acest lucru. Mâncarea regulată a fructelor cu coajă lemnoasă nu are legătură cu creșterea în greutate Mai multe studii observaționale au descoperit că consumul regulat de nuci nu este asociat cu creșterea în greutate și poate chiar să îl prevină (9, 10, 11, 12, 13). Dacă te intereseaza și alte modalități prin care poți preveni creșterea în greutate citește și despre 5 tipuri de ceaiuri care te pot ajuta în lupta cu kilogramele în plus. De exemplu, un studiu a analizat dietele a 8 865 de bărbați și femei de peste 28 de luni. S-a constatat că cei care au mâncat două sau mai multe porții de fructe cu coajă lemnoasă pe săptămână aveau un risc mai mic de 31% de a crește în greutate, comparativ cu cei care nu le-au mâncat niciodată sau mai rar (10). De asemenea, o revizuire a 36 de studii a constatat că consumul regulat de fructe cu coajă lemnoasă nu a fost legat de o creștere a greutății, a indicelui de masă corporală (IMC) sau a mărimii taliei (14). În studiile controlate în care participanții au trebuit să adopte o dietă strictă, adăugarea multor tipuri diferite de fructe cu coajă lemnoasă nu a provocat modificări în greutatea corporală (15, 16). Mai important, în studiile în care fructele cu coajă lemnoasă au fost adăugate în dietele persoanelor care au putut să mănânce așa cum le-a plăcut, consumul lor nu a dus la creșterea în greutate (17, 18). Acestea fiind spuse, un număr mic de studii au raportat că consumul de fructe cu coajă lemnoasă a fost asociat cu o creștere a greutății corporale (19, 20). Cu toate acestea, orice creștere a greutății a fost foarte mică, mult mai mică decât se așteptau și a avut tendința de a fi nesemnificativă pe termen lung. Mâncarea fructelor cu coajă lemnoasă poate chiar ajuta pierderea în greutate Câteva studii mari de observație au descoperit că un consum mai frecvent de nuci este asociat cu o greutate corporală mai mică (12, 13, 21, 22). Nu este clar de ce se întâmplă acest lucru, dar se poate datora în mare parte alegerilor mai sănătoase ale stilului de viață ale celor care mănâncă fructe cu coajă lemnoasă. Cu toate acestea, studiile arată că includerea fructelelor cu coajă lemnoasă ca parte a unei diete de slăbit nu împiedică pierderea în greutate. De fapt, ajută adesea pierderea în greutate (23, 24, 25, 26, 27). De exemplu, un studiu asupra a 65 de persoane supraponderale sau obeze a comparat o dietă cu conținut scăzut de calorii, suplimentată cu migdale cu o dietă scăzută în calorii, suplimentată cu carbohidrați complexi. Au consumat cantități egale de calorii, proteine, colesterol și grăsimi saturate. La sfârșitul perioadei de 24 de săptămâni, cei din grupul care au urmat dieta și cu migdale au avut o reducere cu greutate și IMC cu 62% mai mare, o reducere cu 50% mai mare a circumferinței taliei și o reducere mai mare a masei grase cu 56% ( 23). În alte studii, dietele controlate de calorii care conțin fructe cu coajă lemnoasă au dus la o cantitate similară de pierdere în greutate ca la o dietă controlată de calorii, fără fructe cu coajă lemnoasă. Cu toate acestea, grupul care a consumat fructe cu coajă lemnoasă a înregistrat îmbunătățiri ale colesterolului, inclusiv o reducere a colesterolului LDL „rău” și a trigliceridelor. Acest beneficiu nu a fost experimentat de cei care consumă diete fără fructe cu coajă lemnoasă(26, 27). Fructele cu coajă lemnoasă pot ajuta la reducerea apetitului și creșterea sentimentului de sațietate Adăugarea de fructe cu coajă lemnoasă la dietă a fost legată de senzația de sațietate pentru mai mult timp (28, 29). De exemplu, gustarea cu migdale s-a dovedit a reduce senzația de foamea și poftele (28). Într-un studiu, peste 200 de persoane li s-a spus să mănânce o porție de arahide ca gustare. Rezultatul a fost că, în mod natural, au mâncat mai puține calorii mai târziu în zi. Acest efect a fost mai mare atunci când alunele au fost consumate ca o gustare, mai degrabă decât la o masă principală (30). Numeroase idei de gustări care apar în rețetele zilnice a dietei Rina conțin fructe cu coajă lemnoasă, acest lucru fiind unul din numeroasele motive pentru care dieta disociată Rina este atât de apreciată în întreaga lume. Se crede că efectele lor de suprimare a apetitului se datorează probabil producției crescute de hormoni peptidă YY (PYY) și / sau colecistokinină (CCK), ambele contribuind la reglarea apetitului ( 31). Teoria este că, conținutul ridicat de proteine și conținut ridicat de grăsimi nesaturațe pot fi responsabili pentru acest efect (31, 32). Studiile sugerează că 54-104% din caloriile suplimentare care provin din adăugarea de fructe cu coajă lemnoasă în dietă sunt anulate printr-o reducere naturală a aportului de alte alimente (18, 19). Cu alte cuvinte, consumul de fructe cu coajă lemnoasă ca o gustare crește sentimentele de plinătate, ceea ce duce la consumul mai puțin din alte alimente (33). Doar o parte din grăsimi este absorbită în timpul digestiei Structura și conținutul ridicat de fibre pe care fructele cu coajă lemnoasă le conține înseamnă că, dacă nu sunt macinate sau mestecate complet, o proporție bună va trece prin intestin nedigerate. În schimb, este golit în intestine. Drept urmare, o parte din substanțele nutritive, cum ar fi grăsimea, nu vor fi absorbite și în schimb se pierd în fecale. Acesta este un alt motiv pentru care fructele cu coajă lemnoasă sunt bune în procesul de slăbire. De fapt, studiile au descoperit că după consumul de fructe cu coajă lemnoasă, cantitatea de grăsime pierdută prin fecale a crescut cu 5% până la peste 20% (33, 34, 35, 36). Acest lucru sugerează că o bună parte din grăsime din fructele cu coajă lemnoasă nu este chiar absorbită de corp. Interesant este faptul că modul în care fructele cu coajă lemnoasă sunt procesate poate avea un efect mare asupra cât de bine sunt absorbite substanțele nutritive precum grăsimea. De exemplu, un studiu a descoperit că cantitatea de grăsime excretată în materiile fecale a fost mai mare pentru alunele întregi (17,8%) decât untul de arahide (7%) sau uleiul de arahide (4,5%) (35). Prăjirea fructelor cu coajă lemnoasă poate, de asemenea, să crească absorbția nutrienților lor (37). Prin urmare, absorbția grăsimilor și a caloriilor din fructele cu coajă lemnoasă este probabil cea mai mică atunci când le consumi întregi și crude. Nucile pot stimula arderea grăsimilor și a caloriilor Unele dovezi sugerează că consumul de fructe cu coajă lemnoasă poate crește numărul de calorii arse în repaus (17, 18). Un studiu a constatat că participanții au ars cu 28% mai multe calorii după o masă care conține nuci decât o masă care conține grăsimi din surse lactate (38). Un alt studiu descoperit că suplimentarea cu ulei de arahide timp de opt săptămâni a dus la o creștere cu 5% a arderii de calorii. Cu toate acestea, acest lucru a fost observat doar la persoanele supraponderale (39). În plus, unele studii arată că, în rândul persoanelor supraponderale și obeze, consumul de nuci poate crește arderea grăsimilor ( 40). Cu toate acestea, rezultatele sunt mixte și sunt necesare studii de mai bună calitate pentru a confirma legătura dintre nuci și creșterea caloriilor. Concluzii În ciuda faptului că sunt bogate în grăsimi și calorii, fructele cu coajă lemnoasă sunt incredibil de sănătoase. Mâncarea regulată de fructe cu coajă lemnoasă ca parte a unei diete sănătoase nu este asociată cu creșterea în greutate și chiar te poate ajuta să slăbești. Cu toate acestea, este important să exercitați controlul porțiilor. Ghidul de sănătate publică recomandă consumul unei porții de fructe cu coajă lemnoasă (28 de grame) în majoritatea zilelor săptămânii. Pentru cea mai sănătoasă opțiune, alegeți soiuri simple și crude, nesărate. Surse : 1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17125532 2. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19321572 3. https://www.ndtv.com/food/weight-loss-5-nuts-to-burn-belly-fat-and-lose-weight-the-healthy-way-1951051 4. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17228038 5. https://www.healthline.com/nutrition/nuts-and-weight-loss#section6 6. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19010571 7. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20439557
  6. 8 smochine uscate 200 ml de apă o mână de stafide un măr acru zeamă de lămâie Smochinele pasate sunt delicioase. Se taie 8 smochine uscate în bucăţi şi se pun la înmuiat în 200 ml de apă. Se adaugă o mână de stafide spălate şi se lasă cel puţin 2 ore la înmuiat sau, şi mai bine, peste noapte. Fierbeţi amestecul la foc potrivit. între timp, se taie felii un măr acru, se stropeşte cu zeamă de lămâie, se adaugă la smochine şi se fierbe 5 minute sau mai mult la foc mic.
  7. Admin

    Cina

    2 mere umplute La cină, în ziua 33 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma 2 mere umplute, reci sunt la fel de gustoase.
  8. Admin

    Gustare

    o mână de fructe uscate o cană de ceai În ziua 33 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma o mână de fructe uscate şi o cană de ceai, gustare prânz și cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  9. 6 mere o lingură de stafide 2 linguri nuci măcinate Se decojesc 6 mere, se taie în jumătăţi şi se scot seminţele. Se păstrează intacte jumătăţile de mere. O lingură de stafide spălate şi uscate se amestecă cu 2 linguri de nuci măcinate. Se umplu merele scobite cu acest amestec şi se fierb 15 minute la abur (sau 15 minute în cuptor la 180°C). Se mănâncă 4 mere la prânz şi se păstrează 2 mere pentru cină. Se servesc calde.
  10. Admin

    Gustare

    1 kiwi sau un pahar de suc de kiwi În ziua 33 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un kiwi sau un pahar de suc de kiwi , gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  11. Admin

    Mic Dejun

    În ziua 33 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, la mic dejun se scurge apa de la smochine într-un recipient separat, se fierbe şi se toarnă la loc peste smochine. Se serveşte cald. Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  12. carne de vită ceapă castravete ardei gras roșii o lingură ulei oțet sare și piper Se ia carnea de vită fiartă şi se prepară o salată de carne gustoasă (se servesc două mese, prânz şi cină). Se amestecă carnea cu ceapă, castravete, ardei gras şi roşii. Se asezonează cu o lingură de ulei, oţet, sare şi piper negru. Pentru un plus de savoare, adăugaţi o lingură de capere uscate. Se serveşte cu o felie de pâine. La cină mâncaţi jumătate din porţia de la prânz şi fără pâine. INFORMATII UTILE Unele persoane au dificultăţi în ceea ce priveşte digestia legumelor din familia cruciferelor (varza). înlocuiţi varza şi varza creaţă cu varză chinezească, iar conopida cu broccoli. Puteţi folosi condimente iuţi (piper negru, chili, încercaţi ghimbirul) atunci când gătiţi sau condimente care conţin uleiuri aromate ce reduc balonarea (seminţe de chimen, seminţe de fenicul, seminţe de muştar negru). Cei care au urmat Rina's 90 spun că digestia lor s-a îmbunătăţit şi a fost mai regulaţi pe durata regimului alimentar şi, în consecinţă, balonarea a încetat.
  13. Admin

    Cina

    La cină în ziua 34 (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte o porţie de carne de vită fiartă şi salată de varză.
  14. 400 g carne de vită slabă cu os legume pentru supă sare, piper negru ingrediente pentru salată Se prepară supa din carnea de vită (folosind legumele pentru supă) în mod obişnuit. Se împarte carnea de vită în două porţii: două treimi pentru prânz şi restul pentru cină. Se păstrează supa. Drept garnitură, se prepară o salată de varză proaspătă. Se adaugă sare pentru a înmuia varza tăiată fin şi se condimentează cu ulei, oţet, chimen, fenicul şi piper negru. Serviţi cu o felie de pâine. La sfârşitul mesei, beţi 300 ml de supă simplă şi puneţi restul la frigider (pentru altă dată).
  15. Admin

    Mic Dejun

    3 mandarine sau 1 banană, etc. În ziua 34 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 3 mandarine sau o banană, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  16. 120g orz pătrunjel cimbru ceapă usturoi o rosie un castravete un ardei Se prepară o salată de orz. Se fierb 120 g orz şi se lasă la răcit. Se adaugă pătrunjel tocat, cimbru de vară, ceapă tăiată julien, usturoi şi eventual o roşie, un castravete şi un ardei. Se condimentează salată după gust. Sau, conform aceleiaşi proceduri, se poate prepara o salată cu orez. În plus, se serveşte cu o felie de pâine la prânz şi fără pâine la cină.
  17. Admin

    Cina

    La cină în ziua 35 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o porție de piure de morcovi proaspăt preparat din 3 cartofi şi un morcov; se serveşte cu salată.
  18. 5 cartofi 2 morcovi sare, piper negru 1 linguriţă unt ingrediente pentru salată Se fierb 5 cartofi în coajă. Separat, se fierb morcovii şi se scurg; se păstrează apa în care au fiert. Se curăţă cartofii, se pasează împreună cu morcovii, se adaugă sare, piper şi unt. Se adaugă apa în care s-au fiert morcovii, câtă e nevoie. Pentru a prepara salata, se amestecă andive şi o lingură de porumb din conservă. Se serveşte cu o felie de pâine.
  19. Admin

    Mic Dejun

    2 pere sau alte fructe de sezon În ziua 35 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 pere sau alte fructe de sezon. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  20. 120g cuș-cuș 2 roșii busuioc Se fierb 120 g cuş-cuş în apă cu sare, conform instrucţiunilor de pe ambalaj. Se adaugă 2 roşii proaspete, decojite şi date prin râzătoare. Eventual se asezonează cu busuioc.
  21. Admin

    Cina

    0 felie de tort sau 3 biscuiţi 4 bucăţele de ciocolată neagră În ziua 36 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină o felie de tort sau 3 biscuiți. Totodată mai puteți adăuga și 4 bucățele de ciocolată neagră. Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc).
  22. 120 g paste cu spanac 3 căţei usturoi 1 lingură ulei 1 lingură sos de roşii 1 linguriţă pătrunjel tocat un vârf cuţit nucşoară un vârf cuţit oregano Se sotează în ulei usturoiul zdrobit. Se adaugă o lingură de sos de roşii şi 2 linguri de apă; se fierbe puţin şi se asezonează cu nucşoară. Se toarnă sosul peste tăiţei, se presară pătrunjel şi oregano.
  23. Admin

    Mic Dejun

    2 mere sau 3 mandarine, etc. În ziua 36 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 mere sau 3 mandarine. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  24. un mango un avocado mic 2 nectarine o portocală o ceapă roșie mică o lingură migdale Se taie cubuleţe un mango, un avocado mic şi 2 nectarine, se desface o portocală, se taie julien o ceapă roşie mică. Se aşează o mână de frunze de salată pe o farfurie şi celelalte ingrediente deasupra. Se presară o lingură de migdale prăjite şi tăiate felii.
  25. Admin

    Cina

    jumătate de pepene galben fructe de pădure La cină, în ziua 37 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se umple cealaltă jumătate de pepene cu fructe de pădure.
  26. Admin

    Gustare

    o mână de migdale o cană de ceai În ziua 37 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de migdale și o cană de ceai, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  1. Load more activity


  • Today's Birthdays

    No users celebrating today
  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Members

    No members to show

×
×
  • Create New...