Jump to content
Totul despre diete
  • Sign in to follow this  

    17 Alimente care ard grăsimile pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

       (0 reviews)

    Admin

     

     

    17 Alimente

     

    Care ard grăsimile pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

     

    Nu există nici un mod magic de a pierde în greutate instantaneu. Însă însoțite de exerciții fizice, aceste alimente au puterea de a antrena grăsime de care pur și simplu pare că nu poți  să scapi.

    1. Lapte, iaurt și brânza

    lapte iaurt si branza

     

    -Arzător secret de grăsimi: calciu-

    Există o mulțime de mituri despre lactate care circulă online, dar, după cum se dovedește, laptele ajută într-adevăr organismul- la fel ca iaurtul și brânza. O revizuire a mai mult de 90 de studii din revista Nutrition Review a relevat o legătură puternică între aportul ridicat de calciu și compoziția corporală îmbunătățită. Într-un alt studiu al Jurnalului Internațional al Obezității, cercetătorii au examinat 14 studii clinice aleatorii supravegheate și au descoperit că persoanele care au mâncat cele mai multe lactate au avut o reducere mai mare a grăsimii cu 1,6 kilograme decât cei care nu au consumat așa multe lactate. Acest lucru este posibil, deoarece calciul din lapte scade nivelul unei vitamine care încurajează celulele grase să crească, ceea ce face mai ușoară pierderea în greutate. Află miturile despre lactate pe care ar trebui să nu le mai crezi.

    2. Ovăz și orz

    ovaz si orz

     

    Arzător secret de grăsime: fibre

    Să soluționăm asta o dată pentru totdeauna: atâta timp cât mănânci felurile potrivite, carbohidrații sunt de fapt buni pentru tine. De fapt, acestea sunt unul dintre alimentele care ard grăsimi și pe care ar trebui să le adăugați în farfurie din această seară. Bucurați-vă de o mâncare delicioasă de orz în loc de orez alb la cină și puteți fi bine în drumul dvs. pentru a înlătura grăsimile periculoase din zona abdomenului, potrivit unui studiu publicat în American Journal of Clinical Nutrition. Mâncarea cerealelor integrale te ține sătul și te împiedică să te supraalimentezi. Orzul, în special, este cunoscut că crește încet glicemia, astfel încât aveți și picura de zahăr care anulează senzația de foame care poate apărea  la scurt timp după masă. 

    3. Ceaiul verde

    ceai verde

    Arzător secret de grăsimi: catehină

    Ajutarea la pierderea în greutate este doar unul dintre beneficiile pentru sănătate ale ceaiului verde. "Catehinele cresc metabolismul și viteza cu care ficatul arde grăsime", spune autorul studiului Journal of Nutrition, doctor Kevin C. Maki, a cărui echipă a descoperit că consumul de ceai verde poate viza direct grăsimea abdominală. Pentru a obține rezultate, bea patru-șase căni de ceai verde  pe zi și alocăți cel puțin 180 de minute de exerciții fizice în fiecare săptămână. Faceți ceaiul mai sănătos al inimii dvs. adăugând suc de lămâie. Această împerechere cu alimente puternice permite ca catehinele să fie mai ușor absorbite în sistemele noastre. Descoperă și alte 5 ceaiuri care te vor ajuta în lupta cu kilogramele în plus.

     

    4. Ouăle

    oua

    Arzător secret de grăsime: proteine

    Proteina ajută la pierderea în greutate în mai multe moduri. În primul rând, corpul tău folosește mai multă energie - gândește-te la calorii - pentru a descompune alimentele proteice decât pentru a descompune alte alimente. Proteina vă ajută, de asemenea, să aveți grijă de masa musculară, deoarece pierdeți în greutate și, din moment ce mușchii ard mai multe calorii decât grăsimi, doriți să păstrați cât mai mult posibil. În cele din urmă, proteina potolește foamea mai bine decât o fac carbohidrații, spune Donald K. Layman, doctor, cercetătorul principal al studiului Journal of Nutrition, adăugând că scăderea carbohidraților a ajutat grupul care consuma proteine să slăbească. Un singur ou are șase grame de proteine, ceea ce le face unul dintre alimentele de top care ard grăsimile. Poti consuma însă și alimente bogate în proteine vegetale, având aceleași beneficii ca cele de origine animală.

    5. Nucile și migdalele

    nuci si migdale

    Arzător secret de grăsimi: grăsimi bune

    Multe studii indică nucile - precum cel mai bun luptător de boli din cămară - ca unul dintre alimentele care ard grăsimi, pe care ar trebui să le adăugați la dieta dvs. (atât timp cât nu treceți măsura). Aceste doua alimente se regăsesc foarte des în rețetele zilnice a faimoasei dieta Rina  și fac parte și din alimentele permise a dietei Deea.  Nucile și migdalele conțin fibre, proteine și grăsimi bune, care pot crește sensibilitatea organismului la insulină, ajutând la pierderea în greutate. Nucile sunt una dintre cele mai bune surse non-pești de acizi grași omega-3, iar migdalele oferă un beneficiu suplimentar sub formă de calciu pentru refacerea oaselor. Documentați-vă în detaliu și despre cum vă ajută nucile să slabiți.

    6. Somon 

    somon

     

    Arzător secret de grăsime: Omega-3

    Consumul de grăsime ar putea suna ca o idee nebună atunci când încercați să pierdeți grăsime, dar obținerea mai multor acizi grași omega-3 din pește precum somonul ar putea fi doar ceea ce recomandă medicul dietetic, potrivit unui studiu publicat în British Journal of Nutrition. „Deși mecanismele exacte nu sunt cunoscute, acizii grași omega-3 reduc masa de grăsimi”, spune Irene Munro, autoarea studiului și cercetător de la Universitatea din Newcastle din Newcastle, Australia. Pe lângă adăugarea de ani de viață, alte studii au descoperit că acizii grași omega-3 te fac să te simți mai puțin flămând și mai sătul până la două ore după ce ai mâncat o masă cu pește. Se recomandă  să mâncați somon sau un alt pește gras, cum ar fi macrou, hering sau conserve, cel puțin de două ori pe săptămână. Dacă nu vi se pare atrăgător, înlocuiți peștele cu alte alimente care ard grăsimile bogate în omega-3.

    7. Merele și perele

    mere si pere

     

    Arzător secret de grăsimi: Flavonoide

    Ce au în comun aceste alimente? Conțin flavonoide, substanțe chimice naturale din alimentele vegetale care pot avea efecte de combatere a grăsimilor. Femeile care au consumat cele mai multe flavonoide au avut creșteri semnificativ mai mici ale indicelui de masă corporală într-o perioadă de 14 ani decât femeile care au mâncat  mai puțin aceste 2 alimente, potrivit unui studiu publicat în American Journal of Clinical Nutrition. „Studiile efectuate pe animale au arătat că aceste flavonoide pot crește cheltuielile cu energia [calorie], pot crește absorbția de glucoză în mușchi și pot crește arderea grăsimilor”, spune Laura Hughes, medic, investigatorul principal al studiului și epidemiolog nutrițional la Universitatea Maastricht din Olanda. Aflați beneficiile merelor - cum te protejează de boli și te ajută să slabești.

    8. Semințe de in

    seminte de in

    Arzător secret de grăsimi: Lignan

    Aceste alimente strălucitoare, care ard grăsime, ambalează o armă secretă de pierdere în greutate: lignani. Ca compuși estrogeni, aceștia fac, de asemenea, semințele de in una dintre cele mai importante alimente de care toate femeile  au nevoie în dietele lor. Consumul de lignani la femeile aflate în postmenopauză a fost asociat cu un indice de grăsime corporală mai scăzut și masa corporală mai mică, potrivit unui studiu în Jurnalul Britanic de Nutriție. Încercați să macinați și să adăugați în fiecare zi o lingură de semințe de in la cereale, iaurt sau în la salată. Citiți în continuare ce propietăți și efecte asupra siluetei au seminetele de in .

    9. Oțet

    otet

    Arzător secret de grăsimi: acizi

    Știți deja că oțetul are întrebuințări super utile în toată casa, dar ar putea să-i facă și corpului ceva bun. Cercetătorii spun că oțetul este unul dintre alimentele care ard grăsimile, deoarece se bazează pe gene care produc enzime care ajută organismul să descompună grăsimile. Vrei să încerci? Bea 15 mililitri (aproximativ o lingură) de oțet zilnic, puteți să îl diluați-l cu lapte sau sifon pentru a-l face mai puțin acid și mai plăcut. 

    10. Cireșe și vișine

    cirese

    Arzător secret de grăsimi: Melatonină

    Cireșele și visinele conțin niveluri ridicate de hormon melatonină, cheie pentru un somn sănătos. Și somnul de bună calitate este crucial pentru menținerea greutății. „Cercetările arată că, atunci când nu dormim suficient și ne simțim obosiți, dorim mai multe alimente bogate în calorii. Probabil că suntem și mai puțin activi, pentru că suntem obosiți ”, spune Erin Palinski-Wade, RD, expert în nutriție și diabet și autor al dietei pentru diabetul de 2 zile. „În general, recomand oamenilor să consume cireșe/visine - proaspete, uscate sau cu suc - în două sau trei ore înainte de culcare.”

    11. Cartofi dulci

    cartofi dulci

    Arzător secret de grăsimi: beta-caroten

    Alimentele dulci și amidonice sunt adesea în afara limitelor, dar cartofii dulci satisfac ambele pofte - în plus, sunt și alimente care ard grăsime. Spre deosebire de alte alimente dulci și amidonice, cartofii dulci au un conținut ridicat de fibre. De asemenea, au un nivel ridicat de beta-caroten, un tip de antioxidanți, care oferă tuberculilor o culoare portocalie strălucitoare și, de asemenea, ajută la stabilizarea glicemiei. De asemenea, beta carotenul reduce rezistența la insulină, ceea ce împiedică transformarea caloriilor în grăsimi. Unele cercetări sugerează că cartofii dulci pot stimula chiar un hormon numit adiponectină, care ajută la mobilizarea grăsimilor din organism. Dacă nu esti fan al cartofilor dulci îi puteti înlocui cu alt aliment cu un nivel ridicat de beta-caroten : Vreau sa slabesc cu morcovi.

    12. Orez integral

    orez

    Arzător secret de grăsime: fibre

    „Oamenii pot arde cu până la 100 de calorii mai mult pe zi, când mănâncă cereale integrale față de cele albe pufoase”, spune Samantha Cassetty, MS, RD, o nutriționistă cu sediul în New York. „Mâncarea alimentelor în starea lor cea mai naturală este modul în care corpurile noastre sunt concepute pentru a le gestiona”, explică ea. „Organismele sunt mai eficiente la procesarea alimentelor în starea lor naturală, așa că asta vă oferă un avantaj.” Un studiu al Universității Tufts a descoperit că persoanele care mâncau trei sau mai multe porții zilnice de cereale integrale aveau mai puțină grăsime din burtă decât oamenii care mâncau aceeași cantitate. de calorii din carbohidrații prelucrați precum orezul alb, pastele sau pâinea. 

    13. Ceapă și usturoi

    ceapa si usturoi

    Arzător secret de grăsime: Alicina

    Alicina, același compus care oferă cepei și usturoiului gustul și mirosul lor foarte puternice, oferă și proprietăți de combatere a grăsimilor. Ambele legume conțin uleiuri volatile și alicină - deși usturoiul are mult mai multă alicină decât ceapa. Dar studiile indică faptul că uleiurile din ambele legume pot ajuta la controlul acumulării de grăsime și a greutății corporale.

    14. Portocalele roșii

    portocale rosii

    Arzător secret de grăsimi: Vitamina C

    „Portocalele roșii au unul dintre cele mai mari conținuturi de vitamina C din toate citricele”, spune Palinski-Wade. „Și atunci când ai niveluri ridicate de vitamina C în fluxul sanguin, nivelul de stres revine la normal mai repede.” De ce este bine acest lucru pentru înlăturarea grăsimilor? Deoarece nivelurile ridicate de hormoni de stres, cum ar fi cortizolul, pot încuraja organismul să păstreze grăsime, în special în jurul mijlocului; atunci când vitamina C scade acei hormoni, este mai ușor să slăbești. Portocalele roșii proaspete , așa-numite datorită pulpei roșii strălucitoare, pot fi consumate sub formă de gustare sau secționate în salate. 

    15. Alge marine

    alge marine

    Arzător secret de grăsime: iod

    Algele marine - în sushi, salate sau foi uscate pentru gustare - sunt ușoare și pline de iod, un mineral care ajută la reglarea funcționării glandei tiroide. Una dintre activitățile tiroidei este să reglementeze metabolismul corpului tău, motiv pentru care persoanele ale căror tiroide nu produc suficiente hormoni se pot lupta cu excesul de greutate. Cercetările arată că consumul de alge marine poate fi util pentru pierderea grăsimii, în special în jurul mijlocului. Soiurile de alge brune conțin un compus numit fucoxantină care ar putea fi util în special pentru pierderea în greutate - crește numărul de calorii pe care corpul le arde. 

    16. Proteina din zer

    proteina zer

    Arzător secret de grăsime: Leucine

    Toate proteinele nu sunt egale: proteina din zer - de obicei vândută sub formă de supliment de pulbere pentru a adăuga shake-uri și smoothie-uri - poate fi utilă în special pentru pierderea kilogramelor. Acest lucru se poate datora nivelului ridicat de leucină - un aminoacid care ajută organismul să sintetizeze proteine. „Ca un supliment pe bază de proteine, promovează menținerea și creșterea mușchilor”, spune Jennifer McDaniel, RD, proprietarul terapiei nutriționale McDaniel. Unele cercetări au arătat că este mai eficient la suprimarea apetitului în comparație cu alte surse de proteine. Într-un studiu mic, proteinele din zer s-au găsit superioare în ritmul metabolic crescând în comparație cu alte tipuri de surse bogate în proteine, cum ar fi cazeina sau soia. 

    17. Ardei iuți

    ardei iuti

    Arzător secret de grăsime: Capsaicină

    Dacă ați simțit vreodată arsura unui ardei iute sau a cayenne, habañero sau jalapeño - probabil nu vă va surprinde să aflați că acești ardei ar putea ajuta și la arderea caloriilor. „Capsaicina, compusul găsit în ardei iute [și alți ardei iute] poate crește ușor rata metabolică”, spune Sharon Palmer, RDN, The Diet-Planted Dietetic. „Crește cheltuielile cu energia.” Potrivit Palinski-Wade, „Pe lângă faptul că capsaicina este termogenă, consumul de ardei iute te face să te simți mai mulțumit.” Ea o compară cu senzația pe care o ai după ce te speli pe dinți și nu mai vrei să mănânci nimic din cauza gustului mentolat din gură. 

    Dacă aveți nelămuriri sau alte curiozități în legătură cu acest articol nu ezitați să adresați o întrebare pentru mai multe informații sau posteți în secțiunea de comentarii de mai jos.

    Surse :

    https://www.prevention.com/weight-loss/a20438801/dairy-can-assist-weight-loss-burn-fat/

    https://academic.oup.com/jn/article/139/2/264/4750912

    https://www.freedieting.com/sweet-potatoes-carbohydrate

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15930480

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19713172

    https://www.rd.com/health/healthy-eating/foods-that-burn-fat/

    Edited by Admin

    Sign in to follow this  


    User Feedback

    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
    Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

    Guest



×
×
  • Create New...