Jump to content
Totul despre diete
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. 2 pere sau 4 prune mari, etc. În ziua 69 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 pere sau 4 prune mari. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  3. Admin

    Mic Dejun

    2 pere sau 4 prune mari, etc. În ziua 69 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 pere sau 4 prune mari. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  4. Last week
  5. Pregătiţi diferite fructe pentru copt: 1 banană 1 mango mic 1 kiwi zeama de la 1 lămâie mică opţional, îndulcitor artificial. Se curăţă bananele şi se taie în jumătate pe lungime, după care se stropesc cu zeamă de lămâie. Se curăţă şi se taie cuburi un mango şi un kiwi. Pe o tavă de copt cu hârtie pergament se aşează jumătăţile de banană şi deasupra se aranjează celelalte fructe. Se coace totul 10 de minute în cuptorul încălzit în prealabil la 220°C. Se servesc fierbinţi. Vezi registru
  6. Pregătiţi diferite fructe pentru copt: 1 banană 1 mango mic 1 kiwi zeama de la 1 lămâie mică opţional, îndulcitor artificial. Se curăţă bananele şi se taie în jumătate pe lungime, după care se stropesc cu zeamă de lămâie. Se curăţă şi se taie cuburi un mango şi un kiwi. Pe o tavă de copt cu hârtie pergament se aşează jumătăţile de banană şi deasupra se aranjează celelalte fructe. Se coace totul 10 de minute în cuptorul încălzit în prealabil la 220°C. Se servesc fierbinţi.
  7. 2-3 portocale La cină, în ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma 2-3 portocale. Se prepară compot pentru micul dejun de a doua zi. Vezi registru
  8. Admin

    Cina

    2-3 portocale La cină, în ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma 2-3 portocale. Se prepară compot pentru micul dejun de a doua zi.
  9. O mână de seminţe de floarea soarelui O cană de ceai Gustarea se va lua la doua ore dupa prânz. Se poate folosi orice tip de ceai , cu condiția să fie din plante uscate . Ceaiul poate fi îndulcit cu 5g zahăr ( de preferat zahăr brun) sau cu zaharină. Semințele de floarea soarelui pot fi înlocuite cu orice tip de fructe cu coajă lemnoasă (migdale, nuci , fistic , etc.) . Fructele se vor consuma crude . Vezi registru
  10. Admin

    Gustare

    O mână de seminţe de floarea soarelui O cană de ceai Gustarea se va lua la doua ore dupa prânz. Se poate folosi orice tip de ceai , cu condiția să fie din plante uscate . Ceaiul poate fi îndulcit cu 5g zahăr ( de preferat zahăr brun) sau cu zaharină. Semințele de floarea soarelui pot fi înlocuite cu orice tip de fructe cu coajă lemnoasă (migdale, nuci , fistic , etc.) . Fructele se vor consuma crude .
  11. jumatate de avocado 1 banană zeama de lămâie 1 portocală 1 kiwi Se taie felii jumătate de avocado şi 1 banană şi se stropesc cu zeamă de lămâie. Se taie în jumătăţi feliile unei portocale. Se taie un kiwi în felii subţiri. Se amestecă toate ingredientele pentru a realiza salata de fructe. Vezi registru
  12. jumatate de avocado 1 banană zeama de lămâie 1 portocală 1 kiwi Se taie felii jumătate de avocado şi 1 banană şi se stropesc cu zeamă de lămâie. Se taie în jumătăţi feliile unei portocale. Se taie un kiwi în felii subţiri. Se amestecă toate ingredientele pentru a realiza salata de fructe.
  13. 1 pahar de suc de coacăze negre În ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un pahar de suc de coacăze negre, gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  14. Admin

    Gustare

    1 pahar de suc de coacăze negre În ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un pahar de suc de coacăze negre, gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  15. 8 curmale sau 1 papaya, etc. În ziua 70 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 8 curmale sau 1 papaia. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  16. Admin

    Mic Dejun

    8 curmale sau 1 papaya, etc. În ziua 70 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 8 curmale sau 1 papaia. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  17. Earlier
  18. o ceapă mică o linguriță de ulei 3 ciocănele de pui dezosate 200 ml supă o gulie un morcov o lingură de mazare sare, piper negru puţin cimbru și puţină boia sos de roșii Dacă nu vă atrag scoicile, preparaţi o tocană de pui. Se sotează o ceapă mică într-o linguriţă de ulei şi se adaugă 3 ciocănele de pui dezosate tăiate în bucăţi mici. Se sotează, amestecând mereu până capătă o culoare maronie uniformă. Se adaugă supa, gulia şi morcovul tăiate cuburi şi o lingură de mazăre. Condimente: sare, piper negru, puţin cimbru, puţină boia de ardei sau sos de roşii. Puteţi servi şi la prânz şi la cină, cu o felie de pâine. Vezi registru
  19. o ceapă mică o linguriță de ulei 3 ciocănele de pui dezosate 200 ml supă o gulie un morcov o lingură de mazare sare, piper negru puţin cimbru și puţină boia sos de roșii Dacă nu vă atrag scoicile, preparaţi o tocană de pui. Se sotează o ceapă mică într-o linguriţă de ulei şi se adaugă 3 ciocănele de pui dezosate tăiate în bucăţi mici. Se sotează, amestecând mereu până capătă o culoare maronie uniformă. Se adaugă supa, gulia şi morcovul tăiate cuburi şi o lingură de mazăre. Condimente: sare, piper negru, puţin cimbru, puţină boia de ardei sau sos de roşii. Puteţi servi şi la prânz şi la cină, cu o felie de pâine.
  20. O porţie păstrată de la prânz Fără pâine şi supă La cină în ziua 71 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma o porţie de scoici păstrată de la prânz fără pâine și supă. Vezi registru
  21. Admin

    Cina

    O porţie păstrată de la prânz Fără pâine şi supă La cină în ziua 71 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma o porţie de scoici păstrată de la prânz fără pâine și supă.
  22. 400 g scoici 1 ceapă mică 1 lingură ulei de măsline 3 căţei de usturoi 200 ml de supă 1 lingură tarhon tocat 1 lingură pătrunjel tocat oregano - un vârf de cuţit Ingrediente pentru salată: 2 roșii mici 1 castravete fenicul , pentru ornare Se sotează ceapa tocată, se adaugă supa şi se aduce în punctul de fierbere. Se adaugă scoicile, usturoiul tăiat mărunt şi o parte din pătrunjelul şi tarhonul tocat. Se acoperă cu un capac şi se fierb 10 minute la foc mic. Apoi, se ia capacul şi se lasă să scadă. Chiar înainte de a fi gata, se adaugă restul de pătrunjel, tarhon şi oregano. Se serveşte cu o salată de roşii şi castraveţi, ornată cu fenicul şi o felie de pâine. Se beau 300 ml de supă simplă ce poate fi preparată dintr-un cub concentrat de supă. Vezi registru
  23. 400 g scoici 1 ceapă mică 1 lingură ulei de măsline 3 căţei de usturoi 200 ml de supă 1 lingură tarhon tocat 1 lingură pătrunjel tocat oregano - un vârf de cuţit Ingrediente pentru salată: 2 roșii mici 1 castravete fenicul , pentru ornare Se sotează ceapa tocată, se adaugă supa şi se aduce în punctul de fierbere. Se adaugă scoicile, usturoiul tăiat mărunt şi o parte din pătrunjelul şi tarhonul tocat. Se acoperă cu un capac şi se fierb 10 minute la foc mic. Apoi, se ia capacul şi se lasă să scadă. Chiar înainte de a fi gata, se adaugă restul de pătrunjel, tarhon şi oregano. Se serveşte cu o salată de roşii şi castraveţi, ornată cu fenicul şi o felie de pâine. Se beau 300 ml de supă simplă ce poate fi preparată dintr-un cub concentrat de supă.
  24. Cu o seară înainte, fierbeţi un compot din mere sau prune. În ziua 71 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se poate consuma la micul dejun compot din mere sau prune. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate face compotul din orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  25. Admin

    Mic Dejun

    Cu o seară înainte, fierbeţi un compot din mere sau prune. În ziua 71 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se poate consuma la micul dejun compot din mere sau prune. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate face compotul din orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  26. 3 cepe mici 1 ardei gras mare jumătate de ţelină jumătate de varză 3 morcovi 1 căţel usturoi jumătate conservă roşii în sos sare şi piper negru. Se prepară o cantitate suficientă de supă „magică" pentru a vă ajunge două zile de carbohidraţi, cel puţin. Se spală şi se curăţă toate ingredientele, se pun într-o cratiţă, se toarnă un litru de apă şi se fierbe la foc mic timp de o oră. Pentru un plus de savoare, se poate adăuga un cub pentru supă . Se serveşte cu o felie de pâine. Vezi registru
  27. 3 cepe mici 1 ardei gras mare jumătate de ţelină jumătate de varză 3 morcovi 1 căţel usturoi jumătate conservă roşii în sos sare şi piper negru. Se prepară o cantitate suficientă de supă „magică" pentru a vă ajunge două zile de carbohidraţi, cel puţin. Se spală şi se curăţă toate ingredientele, se pun într-o cratiţă, se toarnă un litru de apă şi se fierbe la foc mic timp de o oră. Pentru un plus de savoare, se poate adăuga un cub pentru supă . Se serveşte cu o felie de pâine.
  28. O porţie de tocană de cartofi păstrată de la prânz. La cină în ziua 72 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o porţie de tocană de cartofi păstrată de la prânz. Se prepară compot pentru micul dejun de a doua zi. Vezi registru
  1. Load more activity


  • Today's Birthdays

    No users celebrating today
  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Members

    No members to show

×
×
  • Create New...