Jump to content
Totul despre diete
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Earlier
  2. curmale japoneze coapte un măr sau o gutuie zeamă de lămâie o linguriţă de rom o lingură de boabe de struguri Se prepară un compot din curmale japoneze coapte, însă tari. Se adaugă un măr sau o gutuie felii, câteva picături de zeamă de lămâie şi o linguriţă de rom peste curmalele japoneze. Se poate adăuga o lingură de boabe de struguri spălaţi. Se răceşte la frigider. Este o adevărată încântare a simţurilor.
  3. prunele, smochinele, stafidele nuci fulgi de nucă de cocos Se pun la înmuiat prunele, smochinele, stafidele, etc. în apă cel puţin 2 ore (sau peste noapte). Se scurge apa (sau se poate bea), se pun fructele înmuiate în blender şi se amestecă până se uniformizează. Separat, se macină nuci şi fulgi de nucă de cocos. Se frământă un aluat şi se face o prăjitură sau se pot face mingi de fructe. Vezi registru
  4. prunele, smochinele, stafidele nuci fulgi de nucă de cocos Se pun la înmuiat prunele, smochinele, stafidele, etc. în apă cel puţin 2 ore (sau peste noapte). Se scurge apa (sau se poate bea), se pun fructele înmuiate în blender şi se amestecă până se uniformizează. Separat, se macină nuci şi fulgi de nucă de cocos. Se frământă un aluat şi se face o prăjitură sau se pot face mingi de fructe.
  5. o mână de migdale o cană de ceai În ziua 8 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de migdale și o cană de ceai, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  6. Admin

    Gustare

    o mână de migdale o cană de ceai În ziua 8 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de migdale și o cană de ceai, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  7. 8 smochine uscate Ieri seară aţi pus la înmuiat 8 smochine uscate. Mai întâi beţi apa, apoi mâncati încet smochinele. Vezi registru
  8. Admin

    Cina

    o pară galbenă mare La cină, în ziua 8 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma o pară galbenă mare.
  9. curmale japoneze coapte un măr sau o gutuie zeamă de lămâie o linguriţă de rom o lingură de boabe de struguri Se prepară un compot din curmale japoneze coapte, însă tari. Se adaugă un măr sau o gutuie felii, câteva picături de zeamă de lămâie şi o linguriţă de rom peste curmalele japoneze. Se poate adăuga o lingură de boabe de struguri spălaţi. Se răceşte la frigider. Este o adevărată încântare a simţurilor. Vezi registru
  10. Admin

    Mic Dejun

    8 smochine uscate Ieri seară aţi pus la înmuiat 8 smochine uscate. Mai întâi beţi apa, apoi mâncati încet smochinele.
  11. 2 mere sau 2 kiwi, etc. În ziua 7 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 mere sau 2 kiwi, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  12. Admin

    Mic Dejun

    2 mere sau 2 kiwi, etc. În ziua 7 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 mere sau 2 kiwi, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  13. 200 g făină albă integrală 50 ml apă călduţă sare - un vârf de cuţit condimente după gust (ex. ierburi provensale, usturoi, pătrunjel etc.) 1 lingură ulei de măsline pentru aluat sos de roşii Se frământă făina şi sarea într-un castron, adăugând treptat apa, uleiul şi condimentele. Aluatul final trebuie să fie moale şi omogen. Se stropeşte cu puţină apă, se acoperă cu tifon umed şi se lasă cel puţin jumătate de oră la dospit. Se separă aluatul în 6 bucăţi rotunde de aceeaşi dimensiune şi se lasă puţin la uscat. Se presează fiecare bucată cu mâna, după care se întinde într-o foaie subţire. Se coace în tigaie la foc mare. Se serveşte caldă. Se poate adăuga sos de roşii. » Chapattis poate fi înlocuită cu clătite. Vezi registru
  14. 200 g făină albă integrală 50 ml apă călduţă sare - un vârf de cuţit condimente după gust (ex. ierburi provensale, usturoi, pătrunjel etc.) 1 lingură ulei de măsline pentru aluat sos de roşii Se frământă făina şi sarea într-un castron, adăugând treptat apa, uleiul şi condimentele. Aluatul final trebuie să fie moale şi omogen. Se stropeşte cu puţină apă, se acoperă cu tifon umed şi se lasă cel puţin jumătate de oră la dospit. Se separă aluatul în 6 bucăţi rotunde de aceeaşi dimensiune şi se lasă puţin la uscat. Se presează fiecare bucată cu mâna, după care se întinde într-o foaie subţire. Se coace în tigaie la foc mare. Se serveşte caldă. Se poate adăuga sos de roşii. » Chapattis poate fi înlocuită cu clătite.
  15. o felie de tort sau o cantitate egală de biscuiţi 4 bucăţele de ciocolată neagră. În ziua 7 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină o felie de tort sau o cantitate egală de biscuiţi și 4 bucăţele de ciocolată neagră. Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc). Se pun fructe uscate la înmuiat pentru micul dejun de a doua zi. Vezi registru
  16. Admin

    Cina

    o felie de tort sau o cantitate egală de biscuiţi 4 bucăţele de ciocolată neagră. În ziua 7 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină o felie de tort sau o cantitate egală de biscuiţi și 4 bucăţele de ciocolată neagră. Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc). Se pun fructe uscate la înmuiat pentru micul dejun de a doua zi.
  17. 100 g făină de hrişcă 2 mâini de ciuperci o ceapă o lingură de ulei usturoi sare, piper negru pătrunjel Puteţi prepara terci de hrişcă din 100 g făină de hrişcă. Se usucă făina de hrişcă timp de câteva minute într-o tigaie. Se toarnă apă fiartă şi se amestecă 2-3 minute sau până când apa este complet absorbită. Se prepară ciuperci drept garnitură. Se prajesc ceapa şi 2 mâini de ciuperci într-o lingură de ulei şi se toarnă puţină apă. Se adaugă sare, piper negru, usturoi zdrobit şi se ornează cu pătrunjel tăiat mărunt. Vezi registru
  18. 100 g făină de hrişcă 2 mâini de ciuperci o ceapă o lingură de ulei usturoi sare, piper negru pătrunjel Puteţi prepara terci de hrişcă din 100 g făină de hrişcă. Se usucă făina de hrişcă timp de câteva minute într-o tigaie. Se toarnă apă fiartă şi se amestecă 2-3 minute sau până când apa este complet absorbită. Se prepară ciuperci drept garnitură. Se prajesc ceapa şi 2 mâini de ciuperci într-o lingură de ulei şi se toarnă puţină apă. Se adaugă sare, piper negru, usturoi zdrobit şi se ornează cu pătrunjel tăiat mărunt.
  19. o pară galbenă mare La cină, în ziua 8 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma o pară galbenă mare. Vezi registru
  20. Admin

    Gustare

    Curmale japoneze (sau alte fructe de sezon) În ziua 8 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se pot consuma curmale japoneze (sau alte fructe de sezon), gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  21. Curmale japoneze (sau alte fructe de sezon) În ziua 8 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se pot consuma curmale japoneze (sau alte fructe de sezon), gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  22. Admin

    Mic dejun

    Unde nu este specificată nicio sumă pe un aliment, puteți avea cât doriți! Iată ce puteți consuma la micul dejun în ziua a opta, a dietei Daneze: - cafea neagră sau ceai verde cu 5g zahăr brun (fără lapte)
  23. Admin

    Mic Dejun

    300 ml compot de fructe În ziua 8 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se poate consuma la micul dejun 300 ml compot de fructe la alegere, neîndulcit (disponibil în comerţ sau făcut în casă). Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  24. 300 ml compot de fructe În ziua 8 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se poate consuma la micul dejun 300 ml compot de fructe la alegere, neîndulcit (disponibil în comerţ sau făcut în casă). Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  25. Admin

    Mic dejun

    Unde nu este specificată nicio sumă pe un aliment, puteți avea cât doriți! Iată ce puteți consuma la micul dejun în ziua a noua, a dietei Daneze: -cafea neagră sau ceai verde (întotdeauna fără zahăr și lapte) - o felie pâine integrală cu cremă de brânză fără grăsimi
  26. Admin

    Cina

    Unde nu este specificată nicio sumă pe un aliment, puteți avea cât doriți! Iată ce puteți consuma la cină în ziua a treisprezecea, a dietei Daneze: Frigarui de carne cu legume de sezon la gratar : - 150g cuburi de carne slabă - 40g ardei roșu - 30g dovlecel
  1. Load more activity
  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Members

    No members to show

×
×
  • Create New...