Jump to content
Totul despre diete
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. 120 g paste (cochilii sau melcişori) 4 roşii 1 ceapă mică 1 lingură oţet 1 lingură ulei de măsline 1 linguriţă zahăr 1 fir busuioc sare, piper negru Se decojesc şi se sotează roşiile într-un strat de ceapă prăjită şi se scurg cu o sită sau se pasează într-un blender pentru a se obţine un sos gros. Se condimentează cu sare şi piper, se adaugă restul ingredientelor. Va fi suficient sos pentru 2 mese. Se păstrează la frigider într-un recipient bine închis. Se toarnă sosul peste pastele fierte.
  3. Last week
  4. Admin

    Mic Dejun

    2 curmale japoneze sau 1 banană, etc În ziua 56 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 curmale japoneze sau 1 banană, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  5. 2 curmale japoneze sau 1 banană, etc În ziua 56 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 curmale japoneze sau 1 banană, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  6. o cană de coacăze negre 2 prune o pară 300 ml apă coajă rasă de la o lămâie scorțisoară Ingrediente pentru compot: o cană de coacăze negre, 2 prune proaspete, o pară şi 300 ml de apă cu puţină coajă rasă de lămâie şi scorţişoară. Este delicios atât cald, cât şi rece.
  7. Admin

    Cina

    o piersică o banană Se pasează o piersică şi o banană în blender. Se adaugă suficientă apă pentru un suc nu prea gros. Opţional, se ornează cu o felie de fruct proaspăt.
  8. Admin

    Gustare

    seminţe de dovleac un pahar de suc de morcovi În ziua 57 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de seminţe de dovleac şi un pahar de suc de morcovi, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  9. seminţe de dovleac un pahar de suc de morcovi În ziua 57 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de seminţe de dovleac şi un pahar de suc de morcovi, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  10. 3 mere 6 linguri de apă zeamă de lămâie un baton de vanilie un baton de scorțișoară cuișoare 200g zmeură (sau orice alte fructe de pădure) Se curăţă 3 mere de coajă, se scoate cotorul şi se taie felii. Se pun într-o tigaie, se adaugă 6 linguri de apă, zeamă de lămâie, coajă de lămâie şi (opţional) un baton de vanilie, un baton de scorţişoară şi câteva cuişoare. Se fierbe înăbuşit la foc potrivit până când merele se înmoaie pe jumătate. Se aşează pe o farfurie şi se lasă la răcit. Se spală 200 g de zmeură (sau orice alte fructe de pădure) şi se pasează într-un mixer, apoi se toarnă peste mere.
  11. Admin

    Gustare

    un măr În ziua 57 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un măr, gustare între mic dejun și prânz Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  12. Earlier
  13. Admin

    Mic Dejun

    un pahar cu suc de morcovi În ziua 57 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pote consuma la micul dejun un pahar cu suc de morcovi. Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  14. un pahar cu suc de morcovi În ziua 57 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pote consuma la micul dejun un pahar cu suc de morcovi. Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  15. o ceapă un ardei gras 2 roșii coapte 2 căței de usturoi sare și piper 2 ouă batute Intr-o lingură de ulei, se sotează o ceapă tocată şi un ardei gras tăiat fâşii. Se adaugă 2 roşii coapte, tăiate cuburi şi 2 căţei de usturoi zdrobiţi. Se condimentează cu sare şi piper. Se adaugă 2 ouă jumări, se amestecă puţin şi se presară pătrunjel tocat. Se serveşte cu o felie de pâine. La cină se serveşte jumătate din porţia de la prânz. Vă place brânza de vaci? Astăzi vă puteţi bucura de ea.
  16. o ceapă un ardei gras 2 roșii coapte 2 căței de usturoi sare și piper 2 ouă batute Intr-o lingură de ulei, se sotează o ceapă tocată şi un ardei gras tăiat fâşii. Se adaugă 2 roşii coapte, tăiate cuburi şi 2 căţei de usturoi zdrobiţi. Se condimentează cu sare şi piper. Se adaugă 2 ouă jumări, se amestecă puţin şi se presară pătrunjel tocat. Se serveşte cu o felie de pâine. La cină se serveşte jumătate din porţia de la prânz. Vă place brânza de vaci? Astăzi vă puteţi bucura de ea. Vezi registru
  17. Admin

    Cina

    o porție escalop de curcan o salată verde proaspăt preparată La cină în ziua 67 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma o porţie escalop de curcan şi o salată verde proaspăt preparată.
  18. o porție escalop de curcan o salată verde proaspăt preparată La cină în ziua 67 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma o porţie escalop de curcan şi o salată verde proaspăt preparată. Vezi registru
  19. 3 felii carne de curcan 3 morcovi 2 căţei de usturoi 500 g sfeclă mangold sare, piper negru 1 lingură ulei de măsline 1 linguriţă zeamă de lămâie ingrediente pentru salată Se curăţă şi se taie mărunt usturoiul sau se zdrobeşte. Se sotează escalopurile într-o tigaie de teflon. Se adaugă puţină apă şi se fierb înăbuşit până când se înmoaie. Când sunt gata, se acoperă cu capacul (se păstrează un escalop pentru cină). într-o altă tigaie, se sotează morcovul şi codiţele de sfeclă, după câteva minute se adaugă frunzele de sfeclă şi usturoiul. Mai lăsaţi-le să fiarbă câteva minute. Se asezonează legumele cu sare, piper negru şi zeamă de lămâie. Se serveşte cu o felie de pâine şi o salată verde, deasupra căreia aţi ras un morcov. Se condimentează carnea de curcan cu sare şi piper negru, se unge cu ulei de măsline pe ambele părţi. Se spală sfecla, se rup frunzele şi se taie codiţele. Se taie morcovii felii. Se beau 300 ml de supă simplă.
  20. 3 felii carne de curcan 3 morcovi 2 căţei de usturoi 500 g sfeclă mangold sare, piper negru 1 lingură ulei de măsline 1 linguriţă zeamă de lămâie ingrediente pentru salată Se curăţă şi se taie mărunt usturoiul sau se zdrobeşte. Se sotează escalopurile într-o tigaie de teflon. Se adaugă puţină apă şi se fierb înăbuşit până când se înmoaie. Când sunt gata, se acoperă cu capacul (se păstrează un escalop pentru cină). într-o altă tigaie, se sotează morcovul şi codiţele de sfeclă, după câteva minute se adaugă frunzele de sfeclă şi usturoiul. Mai lăsaţi-le să fiarbă câteva minute. Se asezonează legumele cu sare, piper negru şi zeamă de lămâie. Se serveşte cu o felie de pâine şi o salată verde, deasupra căreia aţi ras un morcov. Se condimentează carnea de curcan cu sare şi piper negru, se unge cu ulei de măsline pe ambele părţi. Se spală sfecla, se rup frunzele şi se taie codiţele. Se taie morcovii felii. Se beau 300 ml de supă simplă. Vezi registru
  21. Admin

    Mic Dejun

    1 cană de căpşuni sau 3 smochine, etc. În ziua 59 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 1 cană de căpșuni sau 3 smochine. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  22. 1 cană de căpşuni sau 3 smochine, etc. În ziua 59 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 1 cană de căpșuni sau 3 smochine. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  23. 200g năut ceapă frunze de dafin morcov ardei gras o lingură de ulei usturoi un vârf de cuţit de rozmarin o linguriţă de bulion Se înlocuiesc cartofii cu fasole păstăi sau năut. Din toate varietăţile de fasole, năutul se clasează pe locul doi în ceea ce priveşte valoarea nutritivă. Se prepară o tocană de năut. Se fierb 40 de minute 200 g năut (înmuiat peste noapte) cu o ceapă şi o frunză de dafin. Se pasează jumătate din năutul fiert şi se transferă în supă. Se sotează legume tocate (morcovi, ardei graşi, praz) într-o lingură de ulei; se adaugă usturoi zdrobit, un vârf de cuţit de rozmarin şi o linguriţă de bulion. Se toarnă puţină apă şi se fierbe 5 minute la foc mic. Se amestecă cu supa şi se condimentează cu sare şi piper negru. Se serveşte o porţie de tocană cu o felie de pâine la prânz şi jumătate de porţie, fără pâine, la cină.
  24. 200g năut ceapă frunze de dafin morcov ardei gras o lingură de ulei usturoi un vârf de cuţit de rozmarin o linguriţă de bulion Se înlocuiesc cartofii cu fasole păstăi sau năut. Din toate varietăţile de fasole, năutul se clasează pe locul doi în ceea ce priveşte valoarea nutritivă. Se prepară o tocană de năut. Se fierb 40 de minute 200 g năut (înmuiat peste noapte) cu o ceapă şi o frunză de dafin. Se pasează jumătate din năutul fiert şi se transferă în supă. Se sotează legume tocate (morcovi, ardei graşi, praz) într-o lingură de ulei; se adaugă usturoi zdrobit, un vârf de cuţit de rozmarin şi o linguriţă de bulion. Se toarnă puţină apă şi se fierbe 5 minute la foc mic. Se amestecă cu supa şi se condimentează cu sare şi piper negru. Se serveşte o porţie de tocană cu o felie de pâine la prânz şi jumătate de porţie, fără pâine, la cină. Vezi registru
  25. Admin

    Cina

    o porție de salata de cartofii păstraţi de la prânz salată proaspătă La cină în ziua 60 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o porţie de salată de cartofi păstrată de la prânz şi preparaţi-vă o salată proaspătă.
  26. o porție de salata de cartofii păstraţi de la prânz salată proaspătă La cină în ziua 60 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o porţie de salată de cartofi păstrată de la prânz şi preparaţi-vă o salată proaspătă. Vezi registru
  27. 8 cartofi 2 linguri ulei de masline seminţe de dovleac(sau orice alt tip,la alegere) 1 ceapă sare, piper negru oţet de cidru apă 1 lingură tarhon tăiat mărunt 100 g frunze salată verde Se spală şi se fierb cartofii în coajă în apă cu sare. După ce s-au fiert, se taie felii (5 la prânz şi 3 la cină). Se adaugă o ceapă tăiată mărunt; se condimentează cu sare, piper negru, ulei şi oţet; se adaugă puţină apă şi se amestecă cu tarhonul. Se presară peste salată frunze de salată verde. Se serveşte cu o felie de pâine.
  28. 8 cartofi 2 linguri ulei de masline seminţe de dovleac(sau orice alt tip,la alegere) 1 ceapă sare, piper negru oţet de cidru apă 1 lingură tarhon tăiat mărunt 100 g frunze salată verde Se spală şi se fierb cartofii în coajă în apă cu sare. După ce s-au fiert, se taie felii (5 la prânz şi 3 la cină). Se adaugă o ceapă tăiată mărunt; se condimentează cu sare, piper negru, ulei şi oţet; se adaugă puţină apă şi se amestecă cu tarhonul. Se presară peste salată frunze de salată verde. Se serveşte cu o felie de pâine. Vezi registru
  1. Load more activity


  • Today's Birthdays

    No users celebrating today
  • Popular Contributors

    Nobody has received reputation this week.

  • Members

    No members to show

×
×
  • Create New...