Jump to content
Totul despre diete
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. 1/2 kg coaste de porc, slabe sare piper negru seminţe de chimen 3 căţei de usturoi 300 ml de supă sau apă Ingrediente pentru o salată colorată: 1 legătură ridichi roșii 1 dovlecel mic 1 salată verde mică sare, piper negru ulei şi oţet ierburi aromate pentru salată Se freacă coastele de porc cu sare, piper negru şi usturoi zdrobit şi se presară chimen (se pot folosi sau exclude și alte condimente) . Se pun într-o tavă şi se adaugă supă fierbinte sau apă. Se coc 50 de minute în cuptorul încălzit în prealabil la 200°C. Se adaugă mai mult lichid dacă este necesar. Se taie coastele chiar înainte de a le servi. Se prepară o salată colorată folosind ingredientele de mai sus. Se serveşte cu o felie de pâine integrală. Se beau 300 ml de supă simplă ce poate fi preparată dintr-un cub concentrat. Vezi registru
  3. 1/2 kg coaste de porc, slabe sare piper negru seminţe de chimen 3 căţei de usturoi 300 ml de supă sau apă Ingrediente pentru o salată colorată: 1 legătură ridichi roșii 1 dovlecel mic 1 salată verde mică sare, piper negru ulei şi oţet ierburi aromate pentru salată Se freacă coastele de porc cu sare, piper negru şi usturoi zdrobit şi se presară chimen (se pot folosi sau exclude și alte condimente) . Se pun într-o tavă şi se adaugă supă fierbinte sau apă. Se coc 50 de minute în cuptorul încălzit în prealabil la 200°C. Se adaugă mai mult lichid dacă este necesar. Se taie coastele chiar înainte de a le servi. Se prepară o salată colorată folosind ingredientele de mai sus. Se serveşte cu o felie de pâine integrală. Se beau 300 ml de supă simplă ce poate fi preparată dintr-un cub concentrat.
  4. Yesterday
  5. Admin

    Mic Dejun

    1 cană de cireşe sau 2 piersici, etc. În ziua 83 ( ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma la micul dejun o cana de cireșe sau 2 piersici. Se poate consuma orice fruct dorit , cu condiția să se respecte gramajul , cireșele și piersicile fiind doar un exemplu. Vezi registru
  6. Admin

    Mic Dejun

    1 cană de cireşe sau 2 piersici, etc. În ziua 83 ( ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma la micul dejun o cana de cireșe sau 2 piersici. Se poate consuma orice fruct dorit , cu condiția să se respecte gramajul , cireșele și piersicile fiind doar un exemplu.
  7. Last week
  8. 8 cartofi chimen maghiran sare Preferaţi cartofii în locul fasolei? Se spală, se decojesc şi se taie în jumătate 8 cartofi. Se condimentează din abundenţă cu chimen, maghiran şi sare ( se pot folosi sau scoate ce condimente doriți) . Se aşează o hârtie de copt pe o tavă. Se pun jumătăţile de cartofi pe tavă, cu partea tăiată în sus şi se dau la cuptor. Se servesc cu o felie de pâine integrală şi salată. Se păstrează 6 jumătăţi pentru cină. Vezi registru
  9. 8 cartofi chimen maghiran sare Preferaţi cartofii în locul fasolei? Se spală, se decojesc şi se taie în jumătate 8 cartofi. Se condimentează din abundenţă cu chimen, maghiran şi sare ( se pot folosi sau scoate ce condimente doriți) . Se aşează o hârtie de copt pe o tavă. Se pun jumătăţile de cartofi pe tavă, cu partea tăiată în sus şi se dau la cuptor. Se servesc cu o felie de pâine integrală şi salată. Se păstrează 6 jumătăţi pentru cină.
  10. Admin

    Cina

    O porţie de fasole uscată la cuptor. La cina din ziua 84 (ziua amidon), a dietei Rina, se poate consuma o portie din fasolea la cuptor pregătită la prânz. Fasoalea este una din cele mai versatile alimente și este foarte convenabilă deoarece se poate achiziționa la conserve , în stare uscată sau congelată. În plus , fasoalea este o sursă foarte bună de nutrienți, inclusiv vitamine, antioxidanți și minerale, toate acestea fiind foarte importante în menținerea sănătății organismului. Vezi registru
  11. Admin

    Cina

    O porţie de fasole uscată la cuptor. La cina din ziua 84 (ziua amidon), a dietei Rina, se poate consuma o portie din fasolea la cuptor pregătită la prânz. Fasoalea este una din cele mai versatile alimente și este foarte convenabilă deoarece se poate achiziționa la conserve , în stare uscată sau congelată. În plus , fasoalea este o sursă foarte bună de nutrienți, inclusiv vitamine, antioxidanți și minerale, toate acestea fiind foarte importante în menținerea sănătății organismului.
  12. 1/2 kg fasole uscată (sau la conservă) 2 cepe 1 vânătă 2 ardei graşi 2 roşii 1 ardei iute 1 lingură ulei piper negru cimbru o frunză de dafin 300 ml de supă sau apă Se sotează ceapa tocată, ardeiul gras tăiat fâşii şi roşiile tăiate cubuleţe într-o lingură de ulei. Dacă doriţi, puteţi adăuga ardei iute. Se condimentează cu piper negru şi cimbru. Se adaugă fasolea boabe şi se amestecă. Se rumenesc vinetele tăiate fâşii într-o tigaie de teflon. Se aşează alternativ straturi de fasole şi de vinete într-o tavă. Se toarnă supa şi se coace 30 de minute la 200°C. Se serveşte cu o felie de pâine integrală şi cu un castron de salată verde. Vezi registru
  13. Admin

    Fasole la cuptor

    1/2 kg fasole uscată (sau la conservă) 2 cepe 1 vânătă 2 ardei graşi 2 roşii 1 ardei iute 1 lingură ulei piper negru cimbru o frunză de dafin 300 ml de supă sau apă Se sotează ceapa tocată, ardeiul gras tăiat fâşii şi roşiile tăiate cubuleţe într-o lingură de ulei. Dacă doriţi, puteţi adăuga ardei iute. Se condimentează cu piper negru şi cimbru. Se adaugă fasolea boabe şi se amestecă. Se rumenesc vinetele tăiate fâşii într-o tigaie de teflon. Se aşează alternativ straturi de fasole şi de vinete într-o tavă. Se toarnă supa şi se coace 30 de minute la 200°C. Se serveşte cu o felie de pâine integrală şi cu un castron de salată verde.
  14. Admin

    Mic Dejun

    3 mandarine sau 2 felii de pepene roşu, etc. În ziua 84 ( ziua amidon ) a dietei Rina se pot consuma la micul dejun 3 mandarine sau 2 felii de pepene roșu. Se poate consuma orice fruct dorit , cu condiția să se respecte gramajul , mandarinele și pepenele roșu fiind doar un exemplu. Vezi registru
  15. Admin

    Mic Dejun

    3 mandarine sau 2 felii de pepene roşu, etc. În ziua 84 ( ziua amidon ) a dietei Rina se pot consuma la micul dejun 3 mandarine sau 2 felii de pepene roșu. Se poate consuma orice fruct dorit , cu condiția să se respecte gramajul , mandarinele și pepenele roșu fiind doar un exemplu.
  16. Admin

    Prăjituri

    O felie de tort sau 3 prăjituri 4 bucăţele de ciocolată neagră. În ziua 85 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină 3 prăjituri sau o felie de tort . Totodată mai puteți adăuga și 4 bucățele de ciocolată neagră.
  17. Admin

    Prăjituri

    O felie de tort sau 3 prăjituri 4 bucăţele de ciocolată neagră. În ziua 85 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină 3 prăjituri sau o felie de tort . Totodată mai puteți adăuga și 4 bucățele de ciocolată neagră. Vezi registru
  18. Earlier
  19. 120 g paste , de preferat integrale 1 conservă mică de roşii în sos 1 căţel de usturoi 1 ceapă mică sare piper negru 1 fir busuioc 1 lingură ulei Se sotează ceapa tocată mărunt într-o lingură de ulei până se rumeneşte. Se adaugă roşiile şi usturoiul zdrobit; se amestecă, se condimentează cu sare şi piper negru şi se fierbe 5 minute. Se toarnă sosul peste pastele integrale fierte și se ornează cu câteva frunze de busuioc însă fără brânză parmezan. Vezi registru
  20. 120 g paste , de preferat integrale 1 conservă mică de roşii în sos 1 căţel de usturoi 1 ceapă mică sare piper negru 1 fir busuioc 1 lingură ulei Se sotează ceapa tocată mărunt într-o lingură de ulei până se rumeneşte. Se adaugă roşiile şi usturoiul zdrobit; se amestecă, se condimentează cu sare şi piper negru şi se fierbe 5 minute. Se toarnă sosul peste pastele integrale fierte și se ornează cu câteva frunze de busuioc însă fără brânză parmezan.
  21. Admin

    Mic Dejun

    1 cană de afine sau 2 piersici, etc. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  22. Admin

    Mic Dejun

    1 cană de afine sau 2 piersici, etc. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  23. 3 mere 3 caise 3 prune amestec condimente ( scorțișoară, cuișoare, nucșoară, ghimbir) Compotul rece este un fel de mâncare delicios. Se curăţă de coajă şi se taie felii 3 mere. Se taie în jumătate şi se scot sâmburii de la 3 caise şi 3 prune. Se fierb toate 5 minute la foc mic în apă cu o linguriţă de amestec de condimente pentru ştrudel de mere (scorţişoară, cuişoare, nucşoară, ghimbir). Este delicios! Vezi registru
  24. 3 mere 3 caise 3 prune amestec condimente ( scorțișoară, cuișoare, nucșoară, ghimbir) Compotul rece este un fel de mâncare delicios. Se curăţă de coajă şi se taie felii 3 mere. Se taie în jumătate şi se scot sâmburii de la 3 caise şi 3 prune. Se fierb toate 5 minute la foc mic în apă cu o linguriţă de amestec de condimente pentru ştrudel de mere (scorţişoară, cuişoare, nucşoară, ghimbir). Este delicios!
  25. Admin

    Cina

    Un gref roşu. Grapefruitul are un conținut scăzut de calorii , însă este plin de nutrienți și reprezintă o sursă foarte bună de vitamina A și C. Harvard Medical School afirmă că grapefruitul are un indice glicemic de 25 , ceea ce înseamnă că nu afectează în mod semnificativ nivelul zahărului din sânge si al insulinei. Multe studii au arătat că creșterea consumului de alimente vegetale, cum ar fi grapefruitul , scade riscul obezității , diabetului și a bolilor de inimă. De asemenea sa dovedit stiințific că grapefruitul ajută la scăderea greutății , crerșterea energiei și conferă tenului un aspect sănătos. Vezi registru
  26. Admin

    Cina

    Un grapefruit roşu Grapefruitul are un conținut scăzut de calorii , însă este plin de nutrienți și reprezintă o sursă foarte bună de vitamina A și C. Harvard Medical School afirmă că grapefruitul are un indice glicemic de 25 , ceea ce înseamnă că nu afectează în mod semnificativ nivelul zahărului din sânge si al insulinei. Multe studii au arătat că creșterea consumului de alimente vegetale, cum ar fi grapefruitul , scade riscul obezității , diabetului și a bolilor de inimă. De asemenea sa dovedit stiințific că grapefruitul ajută la scăderea greutății , crerșterea energiei și conferă tenului un aspect sănătos.
  27. Admin

    Gustare

    O mână de migdale O cană de ceai negru Gustarea se va lua la doua ore dupa prânz. Se poate folosi orice tip de ceai , cu condiția să fie din plante uscate . Ceaiul poate fi îndulcit cu 5g zahăr ( de preferat zahăr brun) sau cu zaharină. Migdalele pot fi înlocuite cu orice tip de fructe cu coajă lemnoasă (nuci , fistic , etc.) . Fructele se vor consuma crude . Vezi registru
  28. Admin

    Gustare

    O mână de migdale O cană de ceai negru Gustarea se va lua la doua ore dupa prânz. Se poate folosi orice tip de ceai , cu condiția să fie din plante uscate . Ceaiul poate fi îndulcit cu 5g zahăr ( de preferat zahăr brun) sau cu zaharină. Migdalele pot fi înlocuite cu orice tip de fructe cu coajă lemnoasă (nuci , fistic , etc.) . Fructele se vor consuma crude .
  29. 2 piersici 2 nectarine 2 prune albastre mari scorțișoară jumătate de baton de vanilie zahăr vanilat migdale Se scot sâmburii şi se taie în felii subţiri 2 piersici, 2 nectarine şi 2 prune albastre mari. Se pun într-o tigaie de teflon şi se adaugă puţină scorţişoară, jumătate de baton de vanilie şi zahăr vanilat. Se fierbe amestecul înăbuşit aproximativ 5 minute, amestecând în mod constant. Se presară migdale prăjite tăiate felii. Salată de fructe se serveşte caldă. Vezi registru
  1. Load more activity


×