Jump to content
Totul despre diete
  1. Dieta Rina

    1. Discutii despre Dieta Rina

      Discutii generale despre dieta Rina

      3
      posts
    2. Ziua 1 - Ziua proteinelor

      Discutii despre ziua proteinelor

      31
      posts
    3. Ziua 2 - Ziua amidonoaselor

      Discutii despre ziua amidonoaselor

      30
      posts
    4. Ziua 3 - Ziua zaharurilor

      Discutii despre ziua zaharurilor

      28
      posts
    5. Ziua 4- Ziua vitaminelor

      Discutii despre ziua vitaminelor

      47
      posts
    6. Ziua de apă

      Discutii despre ziua de apa

      • No posts here yet
  2. Dieta Daneza

    1. Generalitati dieta Daneza

      Disctuii generale despre dieta Daneza

      • No posts here yet
    2. Intrebari Dieta Daneza

      Intrebari, curiozitati si sfaturi despre Dieta Daneza

      • No posts here yet
    3. Ziua 1 Dieta Daneza

      Ce mancam in prima zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    4. Ziua 2 Dieta Daneza

      Ce mancam in a doua zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    5. Ziua 3 Dieta Daneza

      Ce mancam in a treia zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    6. Ziua 4 Dieta Daneza

      Ce mancam in a patra zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    7. Ziua 5 Dieta Daneza

      Ce mancam in a cincea zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet


  • Member Statistics

    • Total Members
      20
    • Most Online
      65

    Newest Member
    Florin
    Joined
  • Recent Status Updates

    No Recent Status Updates
  • Posts

    • 1 păstrăv file proaspăt preparat salată de roşii sau salată mangold La cină în ziua 38  (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte 1 păstrăv file proaspăt preparat cu salată de roşii sau salată mangold. Se pun fructele uscate la înmuiat pentru micul dejun de a doua zi. Vezi registru
    • Jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc.   În ziua 39 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc.  Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma  orice fruct preferat.   Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
    • 500 g frunze de păpădie (rucola)  o ceapă  o lingură de nuci tocate  o conservă mică de fasole uscată o lingură de muştar o linguriţă de ulei şi oţet Se amestecă 500 g frunze de păpădie cu o ceapă tăiată mărunt, o lingură de nuci tocate şi o conservă mică de fasole uscată. Separat, se amestecă o lingură de muştar, o linguriţă de ulei şi oţet. Se adaugă sosul la salată şi se amestecă. Se serveşte cu o felie de pâine. Se păstrează o porţie pentru cină. Vezi registru
    • 2 bucăţi de praz 3 morcovi  o legătură de pătrunjel (inclusiv rădăcina)  o ceapă mică  un căţel de usturoi  o frunză de dafin  câteva boabe de piper negru   1 L de apă Se prepară o supă de legume din 2 bucăţi de praz, 3 morcovi, o legătură de pătrunjel (inclusiv rădăcina), o ceapă mică, un căţel de usturoi, o frunză de dafin, câteva boabe de piper negru şi 1 I de apă. Se fierb 15 minute la foc potrivit, apoi se pasează legumele şl se adaugă jumătate de cană de orez fiert. Se condimentează cu sare şi piper negru şl se presară pătrunjel tocat. Se serveşte cu o felie de pâine. Cantitatea va fi suficientă şl pentru cină. Vezi registru
    • 200 ml de compot  La  cină în ziua 49 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se poate consuma 200 ml compot de fructe rămas de la micul dejun. Vezi registru
×
×
  • Create New...