Jump to content
Totul despre diete
  1. Dieta Rina

    1. Discutii despre Dieta Rina

      Discutii generale despre dieta Rina

      3
      posts
    2. Ziua 1 - Ziua proteinelor

      Discutii despre ziua proteinelor

      38
      posts
    3. Ziua 2 - Ziua amidonoaselor

      Discutii despre ziua amidonoaselor

      35
      posts
    4. Ziua 3 - Ziua zaharurilor

      Discutii despre ziua zaharurilor

      28
      posts
    5. Ziua 4- Ziua vitaminelor

      Discutii despre ziua vitaminelor

      53
      posts
    6. Ziua de apă

      Discutii despre ziua de apa

      • No posts here yet
  2. Dieta Daneza

    1. Generalitati dieta Daneza

      Disctuii generale despre dieta Daneza

      • No posts here yet
    2. Intrebari Dieta Daneza

      Intrebari, curiozitati si sfaturi despre Dieta Daneza

      • No posts here yet
    3. Ziua 1 Dieta Daneza

      Ce mancam in prima zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    4. Ziua 2 Dieta Daneza

      Ce mancam in a doua zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    5. Ziua 3 Dieta Daneza

      Ce mancam in a treia zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    6. Ziua 4 Dieta Daneza

      Ce mancam in a patra zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    7. Ziua 5 Dieta Daneza

      Ce mancam in a cincea zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet


  • Member Statistics

    • Total Members
      20
    • Most Online
      69

    Newest Member
    Florin
    Joined
  • Recent Status Updates

    No Recent Status Updates
  • Posts

    • Un ciorchine mare de struguri sau o cană de zmeură, etc. Sau se prepară o băutură tonică şi revigorantă obţinută prin amestecarea a : 200 ml apă  o lingură de miere de albine  o lingură de oţet.   În ziua 16 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se pote consuma la micul dejun un ciorchine mare de struguri sau o cană de zmeură, etc. Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută  la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
    • 6 cartofi 400 g broccoli o linguriţă de unt sare, piper seminţe de susan ingrediente pentru salată Se fierb 6 cartofi, se lasă la răcit şi se decojesc. Se separă 400 g broccoli în bucheţele şi se taie codiţele în bucăţi mari. Se fierb broccoli în apă cu sare până se înmoaie. După ce au fiert se adaugă piper negru. Într-o linguriţă de unt se rumenesc seminţe de susan şi se presară peste broccoli. Se serveşte cu cartofi şi salată asortată proaspătă. La prânz se mănâncă cu o felie de pâine, iar la cină jumătate din porţia de la prânz, fără pâine. Vezi registru
    • jumătate din porţia de la prânz de salată cu carne de vită La cină în ziua 17 (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte jumătate din porţia de la prânz de salată cu fâșii de carne de vită, fără supă şi pâine.   Dacă vă plac foarte mult produsele lactate, este posibil să le simţiţi lipsa; însă, le puteţi pune în prim plan în unele zile de proteine. Iaurtul, laptele bătut, brânza de vaci, etc. merg bine cu ardeiul gras, spanacul, castraveţii şi alte legume. Alegeţi produse degresate, evitaţi brânzeturile grase. Vezi registru
    • 400 g carne de vită slabă cu os legume pentru supă 1 ceapă 1 ardei roşu gras 1 roşie 1 legătură de pătrunjel tocat 1 lingură ulei de seminţe de dovleac (sau orice alt tip) oţet sare, piper negru Se prepară supă din carnea de vită (folosind legumele pentru supă) în mod obişnuit. Dacă sunteţi singuri la masă, puteţi împărţi supa în recipiente mici şi apoi să o congelaţi, pentru a o folosi în zilele de proteine. Se taie carnea fiartă în felii subţiri. Se curăţă, se clătesc şi se taie legumele rondele sau fâşii. Se pun ingredientele într-un castron, se adaugă sare şi piper negru şi se amestecă bine. Se adaugă sosul preparat din ulei, oţet şi pătrunjel. Se lasă la marinat cel puţin jumătate de oră. Se serveşte cu o felie de pâine. Se beau 300 ml de supă simplă. Vezi registru
    • 8 piersici uscate fără sulf, fie înăbuşite, fie înmuiate peste noapte   În ziua 17 (ziua proteinelor) a dietei Rina , la micul dejun se servesc 8 piersici uscate fără sulf, fie înăbuşite, fie înmuiate peste noapte. Nu uitaţi să beţi apa în care au fost înmuiate. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
×
×
  • Create New...