Jump to content
Totul despre diete
  1. Dieta Rina

    1. Discutii despre Dieta Rina

      Discutii generale despre dieta Rina

      3
      posts
    2. Ziua 1 - Ziua proteinelor

      Discutii despre ziua proteinelor

      25
      posts
    3. Ziua 2 - Ziua amidonoaselor

      Discutii despre ziua amidonoaselor

      24
      posts
    4. Ziua 3 - Ziua zaharurilor

      Discutii despre ziua zaharurilor

      24
      posts
    5. Ziua 4- Ziua vitaminelor

      Discutii despre ziua vitaminelor

      40
      posts
    6. Ziua de apă

      Discutii despre ziua de apa

      • No posts here yet
  2. Dieta Daneza

    1. Generalitati dieta Daneza

      Disctuii generale despre dieta Daneza

      • No posts here yet
    2. Intrebari Dieta Daneza

      Intrebari, curiozitati si sfaturi despre Dieta Daneza

      • No posts here yet
    3. Ziua 1 Dieta Daneza

      Ce mancam in prima zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    4. Ziua 2 Dieta Daneza

      Ce mancam in a doua zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    5. Ziua 3 Dieta Daneza

      Ce mancam in a treia zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    6. Ziua 4 Dieta Daneza

      Ce mancam in a patra zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet
    7. Ziua 5 Dieta Daneza

      Ce mancam in a cincea zi din Dieta Daneza

      • No posts here yet


  • Member Statistics

    • Total Members
      19
    • Most Online
      48

    Newest Member
    Danut Nedelcu
    Joined
  • Recent Status Updates

    No Recent Status Updates
  • Posts

    • un pahar cu suc de morcovi În ziua 57 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pote consuma la micul dejun un pahar cu suc de morcovi.  Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.   Vezi registru
    • o ceapă un ardei gras 2 roșii coapte 2 căței de usturoi sare și piper  2 ouă batute Intr-o lingură de ulei, se sotează o ceapă tocată şi un ardei gras tăiat fâşii. Se adaugă 2 roşii coapte, tăiate cuburi şi 2 căţei de usturoi zdrobiţi. Se condimentează cu sare şi piper. Se adaugă 2 ouă jumări, se amestecă puţin şi se presară pătrunjel tocat. Se serveşte cu o felie de pâine. La cină se serveşte jumătate din porţia de la prânz. Vă place brânza de vaci? Astăzi vă puteţi bucura de ea. Vezi registru
    • o porție escalop de curcan  o salată verde proaspăt preparată La cină în ziua 67 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma o porţie escalop de curcan şi o salată verde proaspăt preparată.  Vezi registru
    • 3 felii carne de curcan 3 morcovi 2 căţei de usturoi 500 g sfeclă mangold sare, piper negru 1 lingură ulei de măsline 1 linguriţă zeamă de lămâie ingrediente pentru salată Se curăţă şi se taie mărunt usturoiul sau se zdrobeşte. Se sotează escalopurile într-o tigaie de teflon. Se adaugă puţină apă şi se fierb înăbuşit până când se înmoaie. Când sunt gata, se acoperă cu capacul (se păstrează un escalop pentru cină). într-o altă tigaie, se sotează morcovul şi codiţele de sfeclă, după câteva minute se adaugă frunzele de sfeclă şi usturoiul. Mai lăsaţi-le să fiarbă câteva minute. Se asezonează legumele cu sare, piper negru şi zeamă de lămâie. Se serveşte cu o felie de pâine şi o salată verde, deasupra căreia aţi ras un morcov. Se condimentează carnea de curcan cu sare şi piper negru, se unge cu ulei de măsline pe ambele părţi. Se spală sfecla, se rup frunzele şi se taie codiţele. Se taie morcovii felii. Se beau 300 ml de supă simplă. Vezi registru
    • 1 cană de căpşuni sau 3 smochine, etc. În ziua 59 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 1 cană de căpșuni sau 3 smochine.  Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma  orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
×
×
  • Create New...