Jump to content
Totul despre diete

Admin

Administrators
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral
  1. 2 pere sau 4 prune mari, etc. În ziua 69 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 pere sau 4 prune mari. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  2. Admin

    Mic Dejun

    2 pere sau 4 prune mari, etc. În ziua 69 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 pere sau 4 prune mari. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  3. Pregătiţi diferite fructe pentru copt: 1 banană 1 mango mic 1 kiwi zeama de la 1 lămâie mică opţional, îndulcitor artificial. Se curăţă bananele şi se taie în jumătate pe lungime, după care se stropesc cu zeamă de lămâie. Se curăţă şi se taie cuburi un mango şi un kiwi. Pe o tavă de copt cu hârtie pergament se aşează jumătăţile de banană şi deasupra se aranjează celelalte fructe. Se coace totul 10 de minute în cuptorul încălzit în prealabil la 220°C. Se servesc fierbinţi. Vezi registru
  4. Pregătiţi diferite fructe pentru copt: 1 banană 1 mango mic 1 kiwi zeama de la 1 lămâie mică opţional, îndulcitor artificial. Se curăţă bananele şi se taie în jumătate pe lungime, după care se stropesc cu zeamă de lămâie. Se curăţă şi se taie cuburi un mango şi un kiwi. Pe o tavă de copt cu hârtie pergament se aşează jumătăţile de banană şi deasupra se aranjează celelalte fructe. Se coace totul 10 de minute în cuptorul încălzit în prealabil la 220°C. Se servesc fierbinţi.
  5. 2-3 portocale La cină, în ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma 2-3 portocale. Se prepară compot pentru micul dejun de a doua zi. Vezi registru
  6. Admin

    Cina

    2-3 portocale La cină, în ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma 2-3 portocale. Se prepară compot pentru micul dejun de a doua zi.
  7. O mână de seminţe de floarea soarelui O cană de ceai Gustarea se va lua la doua ore dupa prânz. Se poate folosi orice tip de ceai , cu condiția să fie din plante uscate . Ceaiul poate fi îndulcit cu 5g zahăr ( de preferat zahăr brun) sau cu zaharină. Semințele de floarea soarelui pot fi înlocuite cu orice tip de fructe cu coajă lemnoasă (migdale, nuci , fistic , etc.) . Fructele se vor consuma crude . Vezi registru
  8. Admin

    Gustare

    O mână de seminţe de floarea soarelui O cană de ceai Gustarea se va lua la doua ore dupa prânz. Se poate folosi orice tip de ceai , cu condiția să fie din plante uscate . Ceaiul poate fi îndulcit cu 5g zahăr ( de preferat zahăr brun) sau cu zaharină. Semințele de floarea soarelui pot fi înlocuite cu orice tip de fructe cu coajă lemnoasă (migdale, nuci , fistic , etc.) . Fructele se vor consuma crude .
  9. jumatate de avocado 1 banană zeama de lămâie 1 portocală 1 kiwi Se taie felii jumătate de avocado şi 1 banană şi se stropesc cu zeamă de lămâie. Se taie în jumătăţi feliile unei portocale. Se taie un kiwi în felii subţiri. Se amestecă toate ingredientele pentru a realiza salata de fructe. Vezi registru
  10. jumatate de avocado 1 banană zeama de lămâie 1 portocală 1 kiwi Se taie felii jumătate de avocado şi 1 banană şi se stropesc cu zeamă de lămâie. Se taie în jumătăţi feliile unei portocale. Se taie un kiwi în felii subţiri. Se amestecă toate ingredientele pentru a realiza salata de fructe.
  11. 1 pahar de suc de coacăze negre În ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un pahar de suc de coacăze negre, gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  12. Admin

    Gustare

    1 pahar de suc de coacăze negre În ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un pahar de suc de coacăze negre, gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  13. 8 curmale sau 1 papaya, etc. În ziua 70 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 8 curmale sau 1 papaia. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  14. Admin

    Mic Dejun

    8 curmale sau 1 papaya, etc. În ziua 70 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 8 curmale sau 1 papaia. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  15. o ceapă mică o linguriță de ulei 3 ciocănele de pui dezosate 200 ml supă o gulie un morcov o lingură de mazare sare, piper negru puţin cimbru și puţină boia sos de roșii Dacă nu vă atrag scoicile, preparaţi o tocană de pui. Se sotează o ceapă mică într-o linguriţă de ulei şi se adaugă 3 ciocănele de pui dezosate tăiate în bucăţi mici. Se sotează, amestecând mereu până capătă o culoare maronie uniformă. Se adaugă supa, gulia şi morcovul tăiate cuburi şi o lingură de mazăre. Condimente: sare, piper negru, puţin cimbru, puţină boia de ardei sau sos de roşii. Puteţi servi şi la prânz şi la cină, cu o felie de pâine. Vezi registru
×
×
  • Create New...