Jump to content
Totul despre diete

Admin

Administrators
  • Content Count

    327
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral
  1. 120 g paste (cochilii sau melcişori) 4 roşii 1 ceapă mică 1 lingură oţet 1 lingură ulei de măsline 1 linguriţă zahăr 1 fir busuioc sare, piper negru Se decojesc şi se sotează roşiile într-un strat de ceapă prăjită şi se scurg cu o sită sau se pasează într-un blender pentru a se obţine un sos gros. Se condimentează cu sare şi piper, se adaugă restul ingredientelor. Va fi suficient sos pentru 2 mese. Se păstrează la frigider într-un recipient bine închis. Se toarnă sosul peste pastele fierte.
  2. Admin

    Mic Dejun

    2 curmale japoneze sau 1 banană, etc În ziua 56 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 curmale japoneze sau 1 banană, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  3. 2 curmale japoneze sau 1 banană, etc În ziua 56 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 curmale japoneze sau 1 banană, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Vezi registru
  4. o cană de coacăze negre 2 prune o pară 300 ml apă coajă rasă de la o lămâie scorțisoară Ingrediente pentru compot: o cană de coacăze negre, 2 prune proaspete, o pară şi 300 ml de apă cu puţină coajă rasă de lămâie şi scorţişoară. Este delicios atât cald, cât şi rece.
  5. Admin

    Cina

    o piersică o banană Se pasează o piersică şi o banană în blender. Se adaugă suficientă apă pentru un suc nu prea gros. Opţional, se ornează cu o felie de fruct proaspăt.
  6. Admin

    Gustare

    seminţe de dovleac un pahar de suc de morcovi În ziua 57 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de seminţe de dovleac şi un pahar de suc de morcovi, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  7. seminţe de dovleac un pahar de suc de morcovi În ziua 57 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de seminţe de dovleac şi un pahar de suc de morcovi, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  8. 3 mere 6 linguri de apă zeamă de lămâie un baton de vanilie un baton de scorțișoară cuișoare 200g zmeură (sau orice alte fructe de pădure) Se curăţă 3 mere de coajă, se scoate cotorul şi se taie felii. Se pun într-o tigaie, se adaugă 6 linguri de apă, zeamă de lămâie, coajă de lămâie şi (opţional) un baton de vanilie, un baton de scorţişoară şi câteva cuişoare. Se fierbe înăbuşit la foc potrivit până când merele se înmoaie pe jumătate. Se aşează pe o farfurie şi se lasă la răcit. Se spală 200 g de zmeură (sau orice alte fructe de pădure) şi se pasează într-un mixer, apoi se toarnă peste mere.
  9. Admin

    Gustare

    un măr În ziua 57 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un măr, gustare între mic dejun și prânz Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  10. Admin

    Mic Dejun

    un pahar cu suc de morcovi În ziua 57 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pote consuma la micul dejun un pahar cu suc de morcovi. Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  11. un pahar cu suc de morcovi În ziua 57 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pote consuma la micul dejun un pahar cu suc de morcovi. Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  12. o ceapă un ardei gras 2 roșii coapte 2 căței de usturoi sare și piper 2 ouă batute Intr-o lingură de ulei, se sotează o ceapă tocată şi un ardei gras tăiat fâşii. Se adaugă 2 roşii coapte, tăiate cuburi şi 2 căţei de usturoi zdrobiţi. Se condimentează cu sare şi piper. Se adaugă 2 ouă jumări, se amestecă puţin şi se presară pătrunjel tocat. Se serveşte cu o felie de pâine. La cină se serveşte jumătate din porţia de la prânz. Vă place brânza de vaci? Astăzi vă puteţi bucura de ea.
  13. o ceapă un ardei gras 2 roșii coapte 2 căței de usturoi sare și piper 2 ouă batute Intr-o lingură de ulei, se sotează o ceapă tocată şi un ardei gras tăiat fâşii. Se adaugă 2 roşii coapte, tăiate cuburi şi 2 căţei de usturoi zdrobiţi. Se condimentează cu sare şi piper. Se adaugă 2 ouă jumări, se amestecă puţin şi se presară pătrunjel tocat. Se serveşte cu o felie de pâine. La cină se serveşte jumătate din porţia de la prânz. Vă place brânza de vaci? Astăzi vă puteţi bucura de ea. Vezi registru
  14. Admin

    Cina

    o porție escalop de curcan o salată verde proaspăt preparată La cină în ziua 67 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma o porţie escalop de curcan şi o salată verde proaspăt preparată.
  15. o porție escalop de curcan o salată verde proaspăt preparată La cină în ziua 67 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma o porţie escalop de curcan şi o salată verde proaspăt preparată. Vezi registru
×
×
  • Create New...