Jump to content
Totul despre diete

Admin

Administrators
  • Content Count

    459
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Admin

  1. carne de vită ceapă castravete ardei gras roșii o lingură ulei oțet sare și piper Se ia carnea de vită fiartă şi se prepară o salată de carne gustoasă (se servesc două mese, prânz şi cină). Se amestecă carnea cu ceapă, castravete, ardei gras şi roşii. Se asezonează cu o lingură de ulei, oţet, sare şi piper negru. Pentru un plus de savoare, adăugaţi o lingură de capere uscate. Se serveşte cu o felie de pâine. La cină mâncaţi jumătate din porţia de la prânz şi fără pâine. INFORMATII UTILE Unele persoane au dificultăţi în ceea ce priveşte digestia legumelor din familia cruciferelor (varza). înlocuiţi varza şi varza creaţă cu varză chinezească, iar conopida cu broccoli. Puteţi folosi condimente iuţi (piper negru, chili, încercaţi ghimbirul) atunci când gătiţi sau condimente care conţin uleiuri aromate ce reduc balonarea (seminţe de chimen, seminţe de fenicul, seminţe de muştar negru). Cei care au urmat Rina's 90 spun că digestia lor s-a îmbunătăţit şi a fost mai regulaţi pe durata regimului alimentar şi, în consecinţă, balonarea a încetat.
  2. Admin

    Cina

    La cină în ziua 34 (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte o porţie de carne de vită fiartă şi salată de varză.
  3. 400 g carne de vită slabă cu os legume pentru supă sare, piper negru ingrediente pentru salată Se prepară supa din carnea de vită (folosind legumele pentru supă) în mod obişnuit. Se împarte carnea de vită în două porţii: două treimi pentru prânz şi restul pentru cină. Se păstrează supa. Drept garnitură, se prepară o salată de varză proaspătă. Se adaugă sare pentru a înmuia varza tăiată fin şi se condimentează cu ulei, oţet, chimen, fenicul şi piper negru. Serviţi cu o felie de pâine. La sfârşitul mesei, beţi 300 ml de supă simplă şi puneţi restul la frigider (pentru altă dată).
  4. Admin

    Mic Dejun

    3 mandarine sau 1 banană, etc. În ziua 34 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 3 mandarine sau o banană, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  5. 120g orz pătrunjel cimbru ceapă usturoi o rosie un castravete un ardei Se prepară o salată de orz. Se fierb 120 g orz şi se lasă la răcit. Se adaugă pătrunjel tocat, cimbru de vară, ceapă tăiată julien, usturoi şi eventual o roşie, un castravete şi un ardei. Se condimentează salată după gust. Sau, conform aceleiaşi proceduri, se poate prepara o salată cu orez. În plus, se serveşte cu o felie de pâine la prânz şi fără pâine la cină.
  6. Admin

    Cina

    La cină în ziua 35 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o porție de piure de morcovi proaspăt preparat din 3 cartofi şi un morcov; se serveşte cu salată.
  7. 5 cartofi 2 morcovi sare, piper negru 1 linguriţă unt ingrediente pentru salată Se fierb 5 cartofi în coajă. Separat, se fierb morcovii şi se scurg; se păstrează apa în care au fiert. Se curăţă cartofii, se pasează împreună cu morcovii, se adaugă sare, piper şi unt. Se adaugă apa în care s-au fiert morcovii, câtă e nevoie. Pentru a prepara salata, se amestecă andive şi o lingură de porumb din conservă. Se serveşte cu o felie de pâine.
  8. Admin

    Mic Dejun

    2 pere sau alte fructe de sezon În ziua 35 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 pere sau alte fructe de sezon. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  9. 120g cuș-cuș 2 roșii busuioc Se fierb 120 g cuş-cuş în apă cu sare, conform instrucţiunilor de pe ambalaj. Se adaugă 2 roşii proaspete, decojite şi date prin râzătoare. Eventual se asezonează cu busuioc.
  10. Admin

    Cina

    0 felie de tort sau 3 biscuiţi 4 bucăţele de ciocolată neagră În ziua 36 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină o felie de tort sau 3 biscuiți. Totodată mai puteți adăuga și 4 bucățele de ciocolată neagră. Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc).
  11. 120 g paste cu spanac 3 căţei usturoi 1 lingură ulei 1 lingură sos de roşii 1 linguriţă pătrunjel tocat un vârf cuţit nucşoară un vârf cuţit oregano Se sotează în ulei usturoiul zdrobit. Se adaugă o lingură de sos de roşii şi 2 linguri de apă; se fierbe puţin şi se asezonează cu nucşoară. Se toarnă sosul peste tăiţei, se presară pătrunjel şi oregano.
  12. Admin

    Mic Dejun

    2 mere sau 3 mandarine, etc. În ziua 36 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 mere sau 3 mandarine. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
  13. un mango un avocado mic 2 nectarine o portocală o ceapă roșie mică o lingură migdale Se taie cubuleţe un mango, un avocado mic şi 2 nectarine, se desface o portocală, se taie julien o ceapă roşie mică. Se aşează o mână de frunze de salată pe o farfurie şi celelalte ingrediente deasupra. Se presară o lingură de migdale prăjite şi tăiate felii.
  14. Admin

    Cina

    jumătate de pepene galben fructe de pădure La cină, în ziua 37 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se umple cealaltă jumătate de pepene cu fructe de pădure.
  15. Admin

    Gustare

    o mână de migdale o cană de ceai În ziua 37 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de migdale și o cană de ceai, gustare între prânz si cină. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  16. un pepene galben fructe de pădure sau strugurii roșii zeama de lămâie frunze de mentă Se taie un pepene galben în jumătate şi se scot seminţele. Se scobeşte o jumătate de pepene şi se umple cu un amestec de fructe de pădure (fructele de pădure congelate sunt o bună alegere) sau cu struguri roşii. Deasupra, se adaugă pulpa de pepene. Se stropeşte cu zeamă de lămâie şi se ornează cu frunze de mentă.
  17. Admin

    Gustare

    1 pahar de suc de fructe În ziua 37 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un pahar de suc de fructe , gustare între mic dejun și prânz. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  18. Admin

    Mic Dejun

    2 nectarine sau 2 piersici, etc. În ziua 37 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se pote consuma la micul dejun 2 nectarine sau 2 piersici, etc. Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  19. 2 cepe o lingură de ulei un piept de pui usturoi o linguriţă de boia de ardei o frunză de dafin un vârf de cuţit de maghiran salată Papricaşul de pui este, de asemenea, un fel de mâncare delicios. Se sotează 2 cepe într-o lingură de ulei, se adaugă bucăţi mari de piept de pui fără pieliţă şi se mai sotează câteva minute, amestecând în mod constant. Se adaugă usturoi zdrobit, o linguriţă de boia de ardei (eventual un vârf de cuţit de ardei roşu iute sau chili), o frunză de dafin şi un vârf de cuţit de maghiran. Se adaugă supă sau apă caldă (nu puneţi prea mult lichid) şi se fierbe înăbuşit până se înmoaie carnea. Se serveşte cu o felie de pâine şi salată. La cină, se serveşte jumătate din porţia de la prânz, fără pâine. Se poate înlocui pieptul de pui cu 3 ciocănele de pui.
  20. Admin

    Cina

    1 păstrăv file proaspăt preparat salată de roşii sau salată mangold La cină în ziua 38 (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte 1 păstrăv file proaspăt preparat cu salată de roşii sau salată mangold. Se pun fructele uscate la înmuiat pentru micul dejun de a doua zi.
  21. 1 păstrăv file proaspăt preparat salată de roşii sau salată mangold La cină în ziua 38 (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte 1 păstrăv file proaspăt preparat cu salată de roşii sau salată mangold. Se pun fructele uscate la înmuiat pentru micul dejun de a doua zi. Vezi registru
  22. 3 păstrăvi file 1 lingură ulei de măsline 1 lingură pătrunjel tocat 1 căţel de usturoi 100 ml de apă ingrediente pentru o salată de roşii Se pun 2 fileuri în tigaie, se adaugă amestecul de ulei şi apă, după care se pune tigaia pe foc. Se fierbe înăbuşit până când apa scade complet, se rumenesc fileurile pe ambele părţi, se presară pătrunjel şi un căţel de usturoi zdrobit şi se condimentează cu sare. Se serveşte cu salată de roşii şi o felie de pâine. Pentru a prepara salata, se amestecă roşii, ardei gras, ceapa, usturoi zdrobit, busuioc, sare, piper negru, 1/2 lingură de ulei şi oţet după gust; eventual, se presară seminţe de susan. Se poate înlocui păstrăvul file cu alt tip de peşte file sau cu carne de pui. Tofu este un înlocuitor excelent al peştelui şi al cărnii. Se beau 300 ml de supă simplă.
  23. Admin

    Mic Dejun

    Jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc. În ziua 39 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
  24. Jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc. În ziua 39 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun jumătate de ananas (eventual la conservă) sau o cană de căpşuni, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma orice fruct preferat. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv. Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati. Vezi registru
  25. 500 g frunze de păpădie (rucola) o ceapă o lingură de nuci tocate o conservă mică de fasole uscată o lingură de muştar o linguriţă de ulei şi oţet Se amestecă 500 g frunze de păpădie cu o ceapă tăiată mărunt, o lingură de nuci tocate şi o conservă mică de fasole uscată. Separat, se amestecă o lingură de muştar, o linguriţă de ulei şi oţet. Se adaugă sosul la salată şi se amestecă. Se serveşte cu o felie de pâine. Se păstrează o porţie pentru cină.
×
×
  • Create New...