Jump to content
Totul despre diete
  • Retete Dieta Rina

    Dieta Rina 90 - retetele Dieta Rina pe zile de la ziua 1 la ziua 90

    Admin

    Gustare

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Gustare dupa amiaza Ziua: 16
    o mână de seminţe de floarea soarelui o cană de ceai  
    În ziua 16 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de semințe de floarea soarelui și o cană de ceai, gustare între prânz si cină.
    Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.

    Admin

    Gustare

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Gustare dimineata Ziua: 16
    un pahar de suc de fructe sau limonada  
    În ziua 16 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma  un pahar de suc de fructe sau o limonadă , gustare între mic dejun și prânz. 
    Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.

    Admin

    Mere coapte

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Pranz Ziua: 16
    6 mere marmeladă sau gem suc de portocale scorţişoară, cuişoare, nucşoară, ghimbir Se scobesc 6 mere. Se aşează pe o tavă de copt acoperită cu hârtie pergament. Se umplu merele cu marmeladă sau gem cu un conţinut redus de zahăr. Se coc 15 minute la 180°C. în timp ce se coc, merele se ung cu suc de portocale asezonat cu o linguriţă de amestec de condimente pentru ştrudel de mere (scorţişoară, cuişoare, nucşoară, ghimbir). Se servesc 4 mere la prânz şi se lasă 2 pentru cină.

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 16
    Un ciorchine mare de struguri sau o cană de zmeură, etc. Sau se prepară o băutură tonică şi revigorantă obţinută prin amestecarea a :
    200 ml apă  o lingură de miere de albine  o lingură de oţet.  
    În ziua 16 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se pote consuma la micul dejun un ciorchine mare de struguri sau o cană de zmeură, etc.
    Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută  la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
    Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.

    Admin
    Masa: Pranz, Cina Ziua: 10
    6 cartofi 400 g broccoli o linguriţă de unt sare, piper seminţe de susan ingrediente pentru salată Se fierb 6 cartofi, se lasă la răcit şi se decojesc. Se separă 400 g broccoli în bucheţele şi se taie codiţele în bucăţi mari. Se fierb broccoli în apă cu sare până se înmoaie. După ce au fiert se adaugă piper negru. Într-o linguriţă de unt se rumenesc seminţe de susan şi se presară peste broccoli. Se serveşte cu cartofi şi salată asortată proaspătă. La prânz se mănâncă cu o felie de pâine, iar la cină jumătate din porţia de la prânz, fără pâine.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua proteinelor,

    Masa: Cina Ziua: 17
    jumătate din porţia de la prânz de salată cu carne de vită La cină în ziua 17 (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte jumătate din porţia de la prânz de salată cu fâșii de carne de vită, fără supă şi pâine.
     
    Dacă vă plac foarte mult produsele lactate, este posibil să le simţiţi lipsa; însă, le puteţi pune în prim plan în unele zile de proteine. Iaurtul, laptele bătut, brânza de vaci, etc. merg bine cu ardeiul gras, spanacul, castraveţii şi alte legume. Alegeţi produse degresate, evitaţi brânzeturile grase.

    Admin

    Salata cu carne de vita

    By Admin, in Ziua proteinelor,

    Masa: Pranz Ziua: 17
    400 g carne de vită slabă cu os legume pentru supă 1 ceapă 1 ardei roşu gras 1 roşie 1 legătură de pătrunjel tocat 1 lingură ulei de seminţe de dovleac (sau orice alt tip) oţet sare, piper negru Se prepară supă din carnea de vită (folosind legumele pentru supă) în mod obişnuit. Dacă sunteţi singuri la masă, puteţi împărţi supa în recipiente mici şi apoi să o congelaţi, pentru a o folosi în zilele de proteine.
    Se taie carnea fiartă în felii subţiri. Se curăţă, se clătesc şi se taie legumele rondele sau fâşii. Se pun ingredientele într-un castron, se adaugă sare şi piper negru şi se amestecă bine. Se adaugă sosul preparat din ulei, oţet şi pătrunjel. Se lasă la marinat cel puţin jumătate de oră. Se serveşte cu o felie de pâine.
    Se beau 300 ml de supă simplă.

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua proteinelor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 17
    8 piersici uscate fără sulf, fie înăbuşite, fie înmuiate peste noapte  
    În ziua 17 (ziua proteinelor) a dietei Rina , la micul dejun se servesc 8 piersici uscate fără sulf, fie înăbuşite, fie înmuiate peste noapte. Nu uitaţi să beţi apa în care au fost înmuiate.
    Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.

    Admin
    Masa: Pranz Ziua: 18
    300 g fasole verde 2 cartofi 1 ceapă potrivită 1 lingură ulei 2 căţei de usturoi 1 lingură boia de ardei maghiran după gust sare, piper negru 1 lingură pătrunjel tocat 400 ml apă Se sotează ceapa tocată în ulei, se adaugă boiaua şi 400 ml de apă călduţă. Când începe să fiarbă se adaugă fasolea, usturoiul zdrobit, maghiranul şi piperul negru. Se lasă la foc mic până se înmoaie fasolea. Se presară pătrunjel tocat şi se serveşte. Se taie cartofii în bucăţi mari şi se fierb în apă cu sare. Se servesc cu fasolea verde. Mâncaţi şi o felie de pâine. Dacă vă mai este foame, preparaţi şi o salată.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua amidon,

    Masa: Cina Ziua: 18
    o porţie mică de fasole verde cu cartofi La cină, în ziua 18 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o porţie mică de fasole verde cu cartofi pregătită la prânz.



×
×
  • Create New...