Jump to content
Totul despre diete
  • Retete Dieta Rina

    Dieta Rina 90 - retetele Dieta Rina pe zile de la ziua 1 la ziua 90

    Admin
    Masa: Pranz, Cina Ziua: 34
    carne de vită ceapă castravete ardei gras  roșii o lingură ulei oțet  sare și piper Se ia carnea de vită fiartă şi se prepară o salată de carne gustoasă (se servesc două mese, prânz şi cină). Se amestecă carnea cu ceapă, castravete, ardei gras şi roşii. Se asezonează cu o lingură de ulei, oţet, sare şi piper negru. Pentru un plus de savoare, adăugaţi o lingură de capere uscate. Se serveşte cu o felie de pâine. La cină mâncaţi jumătate din porţia de la prânz şi fără pâine.
    INFORMATII UTILE
    Unele persoane au dificultăţi în ceea ce priveşte digestia legumelor din familia cruciferelor (varza). înlocuiţi varza şi varza creaţă cu varză chinezească, iar conopida cu broccoli. Puteţi folosi condimente iuţi (piper negru, chili, încercaţi ghimbirul) atunci când gătiţi sau condimente care conţin uleiuri aromate ce reduc balonarea (seminţe de chimen, seminţe de fenicul, seminţe de muştar negru). Cei care au urmat Rina's 90 spun că digestia lor s-a îmbunătăţit şi a fost mai regulaţi pe durata regimului alimentar şi, în consecinţă, balonarea a încetat.

    Admin
    Masa: Pranz Ziua: 34
    400 g carne de vită slabă cu os legume pentru supă sare, piper negru ingrediente pentru salată Se prepară supa din carnea de vită (folosind legumele pentru supă) în mod obişnuit. Se împarte carnea de vită în două porţii: două treimi pentru prânz şi restul pentru cină. Se păstrează supa. Drept garnitură, se prepară o salată de varză proaspătă. Se adaugă sare pentru a înmuia varza tăiată fin şi se condimentează cu ulei, oţet, chimen, fenicul şi piper negru. Serviţi cu o felie de pâine.
    La sfârşitul mesei, beţi 300 ml de supă simplă şi puneţi restul la frigider (pentru altă dată).

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua proteinelor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 34
    3 mandarine sau 1 banană, etc. În ziua 34 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 3 mandarine sau o banană, etc.  Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma  orice fruct preferat.
     
    Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
    Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.

    Admin
    Masa: Pranz, Cina Ziua: 35
    120g orz pătrunjel cimbru ceapă usturoi o rosie un castravete un ardei Se prepară o salată de orz. Se fierb 120 g orz şi se lasă la răcit. Se adaugă pătrunjel tocat, cimbru de vară, ceapă tăiată julien, usturoi şi eventual o roşie, un castravete şi un ardei. Se condimentează salată după gust. Sau, conform aceleiaşi proceduri, se poate prepara o salată cu orez. În plus, se serveşte cu o felie de pâine la prânz şi fără pâine la cină.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua amidon,

    Masa: Cina Ziua: 35
    La cină în ziua 35 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o porție de piure de morcovi proaspăt preparat din 3 cartofi şi un morcov; se serveşte cu salată.

    Admin
    Masa: Pranz Ziua: 35
    5 cartofi 2 morcovi sare, piper negru 1 linguriţă unt ingrediente pentru salată Se fierb 5 cartofi în coajă. Separat, se fierb morcovii şi se scurg; se păstrează apa în care au fiert. Se curăţă cartofii, se pasează împreună cu morcovii, se adaugă sare, piper şi unt. Se adaugă apa în care s-au fiert morcovii, câtă e nevoie. Pentru a prepara salata, se amestecă andive şi o lingură de porumb din conservă. Se serveşte cu o felie de pâine.

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua amidon,

    Masa: Mic dejun Ziua: 35
    2 pere sau alte fructe de sezon  
    În ziua 35 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun  2 pere sau alte fructe de sezon.  Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma  orice fruct preferat.
    Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua zaharurilor,

    Masa: Cina Ziua: 36
    0 felie de tort sau 3 biscuiţi  4 bucăţele de ciocolată neagră  
    În ziua 36 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină  o felie de tort sau 3 biscuiți. Totodată mai puteți adăuga și 4 bucățele de ciocolată neagră.
    Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc).



×
×
  • Create New...