Jump to content
Totul despre diete
  • Retete Dieta Rina

    Dieta Rina 90 - retetele Dieta Rina pe zile de la ziua 1 la ziua 90

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua proteinelor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 83
    1 cană de cireşe sau 2 piersici, etc. În ziua 83 ( ziua proteinelor) a dietei Rina  se poate consuma la micul dejun  o cana de cireșe sau 2 piersici.  Se poate consuma orice fruct dorit , cu condiția să se respecte gramajul , cireșele și piersicile fiind doar un exemplu.

    Admin
    Masa: Pranz, Cina Ziua: 84
    8 cartofi chimen maghiran sare Preferaţi cartofii în locul fasolei? Se spală, se decojesc şi se taie în jumătate 8 cartofi. Se condimentează din abundenţă cu chimen, maghiran şi sare ( se pot folosi sau scoate ce condimente doriți) . Se aşează o hârtie de copt pe o tavă. Se pun jumătăţile de cartofi pe tavă, cu partea tăiată în sus şi se dau la cuptor. Se servesc cu o felie de pâine integrală şi salată.
    Se păstrează 6 jumătăţi pentru cină.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua amidon,

    Masa: Cina Ziua: 84
    O porţie de fasole uscată la cuptor. La cina din ziua 84 (ziua amidon), a dietei Rina, se poate consuma o portie din fasolea la cuptor pregătită la prânz. 
    Fasoalea este una din cele mai versatile alimente și este foarte convenabilă deoarece se poate achiziționa la conserve , în stare uscată sau congelată. În plus , fasoalea este o sursă foarte bună de nutrienți, inclusiv vitamine, antioxidanți și minerale, toate acestea fiind foarte importante în menținerea sănătății organismului.

    Admin

    Fasole la cuptor

    By Admin, in Ziua amidon,

    Masa: Pranz Ziua: 84
    1/2 kg fasole uscată (sau la conservă) 2 cepe 1 vânătă 2 ardei graşi 2 roşii 1 ardei iute 1 lingură ulei piper negru cimbru o frunză de dafin 300 ml de supă sau apă Se sotează ceapa tocată, ardeiul gras tăiat fâşii şi roşiile tăiate cubuleţe într-o lingură de ulei. Dacă doriţi, puteţi adăuga ardei iute. Se condimentează cu piper negru şi cimbru. Se adaugă fasolea boabe şi se amestecă. Se rumenesc vinetele tăiate fâşii într-o tigaie de teflon. Se aşează alternativ straturi de fasole şi de vinete într-o tavă. Se toarnă supa şi se coace 30 de minute la 200°C.
    Se serveşte cu o felie de pâine integrală şi cu un castron de salată verde.

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua amidon,

    Masa: Mic dejun Ziua: 84
    3 mandarine sau 2 felii de pepene roşu, etc. În ziua 84 ( ziua amidon ) a dietei Rina  se pot consuma la micul dejun 3 mandarine sau 2 felii de pepene roșu.  Se poate consuma orice fruct dorit , cu condiția să se respecte gramajul , mandarinele și pepenele roșu fiind doar un exemplu.

    Admin

    Prăjituri

    By Admin, in Ziua zaharurilor,

    Masa: Cina Ziua: 85
    O felie de tort sau 3 prăjituri  4 bucăţele de ciocolată neagră. În ziua 85 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină 3 prăjituri sau o felie de tort . Totodată mai puteți adăuga și 4 bucățele de ciocolată neagră.

    Admin
    Masa: Pranz Ziua: 85
    120 g paste , de preferat integrale  1 conservă mică de roşii în sos 1 căţel de usturoi 1 ceapă mică sare  piper negru 1 fir busuioc 1 lingură ulei Se sotează ceapa tocată mărunt într-o lingură de ulei până se rumeneşte. Se adaugă roşiile şi usturoiul zdrobit; se amestecă, se condimentează cu sare şi piper negru şi se fierbe 5 minute.
    Se toarnă sosul peste pastele integrale fierte și se ornează cu câteva frunze de busuioc însă fără brânză parmezan.

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua zaharurilor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 85
    1 cană de afine sau 2 piersici, etc. Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.

    Admin
    Masa: Cina Ziua: 86
    3 mere 3 caise 3 prune amestec condimente ( scorțișoară, cuișoare, nucșoară, ghimbir) Compotul rece este un fel de mâncare delicios.
    Se curăţă de coajă şi se taie felii 3 mere. Se taie în jumătate şi se scot sâmburii de la 3 caise şi 3 prune. Se fierb toate 5 minute la foc mic în apă cu o linguriţă de amestec de condimente pentru ştrudel de mere (scorţişoară, cuişoare, nucşoară, ghimbir). Este delicios!

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Cina Ziua: 86
    Un grapefruit roşu Grapefruitul are un conținut scăzut de calorii , însă este plin de nutrienți și reprezintă o sursă foarte bună de vitamina A și C. 
    Harvard Medical School afirmă că grapefruitul are un indice glicemic de 25 , ceea ce înseamnă că nu afectează în mod semnificativ nivelul zahărului din sânge si al insulinei. 
    Multe studii au arătat că creșterea consumului de alimente vegetale, cum ar fi grapefruitul , scade riscul obezității ,  diabetului și a bolilor de inimă.  De asemenea sa dovedit stiințific că grapefruitul ajută la scăderea greutății , crerșterea energiei și conferă tenului un aspect sănătos. 



×