Jump to content
Totul despre diete
  • Retete Dieta Rina

    Dieta Rina 90 - retetele Dieta Rina pe zile de la ziua 1 la ziua 90

    Admin

    Pizza cu vinete

    By Admin, in Ziua zaharurilor,

    Masa: Pranz Ziua: 69
    250 g făină 15 g drojdie sare - un vârf de cuţit o lingură ulei de măsline apă călduţă 4  linguri sos de vinete 5  oregano Se prepară sos de vinete pentru trei mese. Se pune la frigider sau se congelează într-un recipient bine închis.
    Ingrediente: 2 vinete, 1 ceapă mică, 2 căţei de usturoi, 4 roşii, zeamă de lămâie, un fir de mentă, 2 fire de pătrunjel, sare, piper negru şi 1 lingură ulei de măsline.
    Se stropeşte vânătă curăţată şi tăiată felii cu ulei de măsline şi se sotează într-o tigaie de teflon. Se lasă la răcit şi se stropeşte cu zeamă de lămâie. Folosind aceeaşi tigaie, se sotează o ceapă tăiată mărunt împreună cu roşiile. Se amestecă toate ingredientele folosind un blender, se condimentează cu sare, piper negru, pătrunjel tocat, mentă şi uleiul de măsline rămas. Se mai aduce încă o dată la punctul de fierbere.
    Se frământă aluatul pentru pizza, amestecând făina cu sarea, drojdia şi o linguriţă ulei de măsline şi adăugând treptat apă călduţă. Se pune deoparte şi se lasă la dospit aproximativ jumătate de oră. Se întinde aluatul, apoi se aşează într-o tavă de copt, se unge cu sosul preparat şi se presară oregano. Se coace 20 de minute în cuptorul încălzit în prealabil la 200°C.
    Se poate folosi şi aluat din comerţ.
    Sosul de roşii din comerţ este la fel de bun ca cel preparat în casă.

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua zaharurilor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 69
    2 pere sau 4 prune mari, etc. În ziua 69 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 pere sau 4 prune mari.  Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma  orice fruct preferat.
    Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.

    Admin
    Masa: Pranz Ziua: 70
    Pregătiţi diferite fructe pentru copt:
     1 banană  1 mango mic  1 kiwi zeama de la 1 lămâie mică opţional, îndulcitor artificial.  Se curăţă bananele şi se taie în jumătate pe lungime, după care se stropesc cu zeamă de lămâie. Se curăţă şi se taie cuburi un mango şi un kiwi. Pe o tavă de copt cu hârtie pergament se aşează jumătăţile de banană şi deasupra se aranjează celelalte fructe. Se coace totul 10 de minute în cuptorul încălzit în prealabil la 220°C. Se servesc fierbinţi.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Cina Ziua: 70
    2-3 portocale La cină, în ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma 2-3 portocale.
    Se prepară compot pentru micul dejun de a doua zi.

    Admin

    Gustare

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Gustare dupa amiaza Ziua: 70
    O mână de seminţe de floarea soarelui  O cană de ceai Gustarea se va lua la doua ore dupa prânz. Se poate folosi orice tip de ceai , cu condiția să fie din plante uscate . Ceaiul poate fi îndulcit cu 5g zahăr ( de preferat zahăr brun) sau cu zaharină. 
    Semințele de floarea soarelui pot fi înlocuite cu orice tip de fructe cu coajă lemnoasă (migdale, nuci , fistic , etc.) . Fructele se vor consuma crude . 

    Admin

    Salata exotica

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Pranz Ziua: 70
    jumatate de avocado 1 banană zeama de lămâie 1 portocală 1 kiwi Se taie felii jumătate de avocado şi 1 banană şi se stropesc cu zeamă de lămâie. Se taie în jumătăţi feliile unei portocale. Se taie un kiwi în felii subţiri. Se amestecă toate ingredientele pentru a realiza salata de fructe.

    Admin

    Gustare

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Gustare dimineata Ziua: 70
    1 pahar de suc de coacăze negre În ziua 70 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se poate consuma un pahar de suc de coacăze negre, gustare între mic dejun și prânz.
    Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 70
    8 curmale sau 1 papaya, etc. În ziua 70 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 8 curmale sau 1 papaia.  Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma  orice fruct preferat.
    Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.

    Admin
    Masa: Pranz, Cina Ziua: 71
    o ceapă mică o linguriță de ulei 3 ciocănele de pui dezosate 200 ml supă o gulie un morcov o lingură de mazare sare, piper negru puţin cimbru și puţină boia sos de roșii Dacă nu vă atrag scoicile, preparaţi o tocană de pui. Se sotează o ceapă mică într-o linguriţă de ulei şi se adaugă 3 ciocănele de pui dezosate tăiate în bucăţi mici. Se sotează, amestecând mereu până capătă o culoare maronie uniformă. Se adaugă supa, gulia şi morcovul tăiate cuburi şi o lingură de mazăre. Condimente: sare, piper negru, puţin cimbru, puţină boia de ardei sau sos de roşii. Puteţi servi şi la prânz şi la cină, cu o felie de pâine.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua proteinelor,

    Masa: Cina Ziua: 71
    O porţie păstrată de la prânz Fără pâine şi supă La cină în ziua 71 (ziua proteinelor) a dietei Rina se poate consuma o porţie de scoici păstrată de la prânz fără pâine și supă. 



×
×
  • Create New...