Jump to content
Totul despre diete
  • Retete Dieta Rina

    Dieta Rina 90 - retetele Dieta Rina pe zile de la ziua 1 la ziua 90

    Admin
    Masa: Pranz Ziua: 8
    prunele, smochinele, stafidele nuci  fulgi de nucă de cocos Se pun la înmuiat prunele, smochinele, stafidele, etc. în apă cel puţin 2 ore (sau peste noapte). Se scurge apa (sau se poate bea), se pun fructele înmuiate în blender şi se amestecă până se uniformizează. Separat, se macină nuci şi fulgi de nucă de cocos. Se frământă un aluat şi se face o prăjitură sau se pot face mingi de fructe.

    Admin

    Gustare

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Gustare dupa amiaza Ziua: 8
    o mână de migdale   o cană de ceai  
    În ziua 8 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina, se poate consuma o mână de migdale și o cană de ceai, gustare între prânz si cină.
    Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.

    Admin
    Masa: Pranz, Cina Ziua: 8
    curmale japoneze coapte un măr sau o gutuie zeamă de lămâie o linguriţă de rom o lingură de boabe de struguri Se prepară un compot din curmale japoneze coapte, însă tari. Se adaugă un măr sau o gutuie felii, câteva picături de zeamă de lămâie şi o linguriţă de rom peste curmalele japoneze. Se poate adăuga o lingură de boabe de struguri spălaţi. Se răceşte la frigider. Este o adevărată încântare a simţurilor.

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua zaharurilor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 7
    2 mere sau 2 kiwi, etc.
    În ziua 7 (ziua zaharurilor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 2 mere sau 2 kiwi, etc. Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma  orice fruct preferat.
    Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.

    Admin
    Masa: Pranz Ziua: 7
    200 g făină albă integrală 50 ml apă călduţă sare - un vârf de cuţit condimente după gust (ex. ierburi provensale, usturoi, pătrunjel etc.) 1 lingură ulei de măsline pentru aluat   sos de roşii Se frământă făina şi sarea într-un castron, adăugând treptat apa, uleiul şi condimentele. Aluatul final trebuie să fie moale şi omogen. Se stropeşte cu puţină apă, se acoperă cu tifon umed şi se lasă cel puţin jumătate de oră la dospit. Se separă aluatul în 6 bucăţi rotunde de aceeaşi dimensiune şi se lasă puţin la uscat. Se presează fiecare bucată cu mâna, după care se întinde într-o foaie subţire. Se coace în tigaie la foc mare. Se serveşte caldă. Se poate adăuga sos de roşii.
    » Chapattis poate fi înlocuită cu clătite.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua zaharurilor,

    Masa: Cina Ziua: 7
    o felie de tort sau o cantitate egală de biscuiţi  4 bucăţele de ciocolată neagră. În ziua 7 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină o felie de tort sau o cantitate egală de biscuiţi și 4 bucăţele de ciocolată neagră.
    Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc).
     
    Se pun fructe uscate la înmuiat pentru micul dejun de a doua zi.

    Admin
    Masa: Pranz, Cina Ziua: 7
    100 g făină de hrişcă 2 mâini de ciuperci o ceapă o lingură de ulei usturoi sare, piper negru pătrunjel Puteţi prepara terci de hrişcă din 100 g făină de hrişcă. Se usucă făina de hrişcă timp de câteva minute într-o tigaie. Se toarnă apă fiartă şi se amestecă 2-3 minute sau până când apa este complet absorbită. Se prepară ciuperci drept garnitură. Se prajesc ceapa şi 2 mâini de ciuperci într-o lingură de ulei şi se toarnă puţină apă. Se adaugă sare, piper negru, usturoi zdrobit şi se ornează cu pătrunjel tăiat mărunt.

    Admin

    Gustare

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Gustare dimineata Ziua: 8
    Curmale japoneze (sau alte fructe de sezon)  
    În ziua 8 ( ziua vitaminelor ) a dietei Rina , se pot consuma curmale japoneze (sau alte fructe de sezon), gustare între mic dejun și prânz.
    Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.

×
×
  • Create New...