Jump to content
Totul despre diete
  • Retete Dieta Rina

    Dieta Rina 90 - retetele Dieta Rina pe zile de la ziua 1 la ziua 90

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua vitaminelor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 41
    1 banană potrivită  sau 2 mere, etc.  
    În ziua 41 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se pote consuma la micul dejun  1 banană potrivită  sau 2 mere, etc.
    Fructele și legumele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
     
    Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.
     

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua proteinelor,

    Masa: Cina Ziua: 42
    o porţie de friptură de vită  salată proaspăt preparată La cină în ziua 42 (ziua proteinelor) a dietei Rina se serveşte o porţie de friptură de vită păstrată de la prânz cu salată proaspăt preparată.

    Admin

    Steak de vita cu salata

    By Admin, in Ziua proteinelor,

    Masa: Pranz Ziua: 42
    3 felii carne de vită pentru friptură 200 ml de supă piper negru boia de ardei 1 lingură muştar 1 lingură ulei ingrediente pentru o salată verde Se spală feliile de carne şi se usucă cu şerveţele de hârtie, apoi se sotează pe ambele părţi; adăugaţi supa, condimentaţi cu piper negru şi un vârf de cuţit de boia de ardei; lăsaţi să fiarbă înăbuşit. Se adaugă apă caldă, dacă este cazul, şi se fierbe până când carnea se frăgezeşte. Se adaugă muştarul după ce apa a scăzut aproape complet. Se serveşte cu salată verde şi o felie de pâine.
    Se beau 300 ml de supă simplă.

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua proteinelor,

    Masa: Mic dejun Ziua: 42
    1 papaia sau 2 kiwi, etc. În ziua 42 (ziua proteinelor) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun 1 papaia sau 2 kiwi.  Aceste două variante reprezintă doar un exemplu , se poate consuma  orice fruct preferat.
     
    Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.
    Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore până la prânz (fructe sau legume proaspete simple). însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidrati.

    Admin
    Masa: Pranz, Cina Ziua: 43
    2 bucăţi de praz 3 morcovi  o legătură de pătrunjel (inclusiv rădăcina)  o ceapă mică  un căţel de usturoi  o frunză de dafin  câteva boabe de piper negru   1 L de apă Se prepară o supă de legume din 2 bucăţi de praz, 3 morcovi, o legătură de pătrunjel (inclusiv rădăcina), o ceapă mică, un căţel de usturoi, o frunză de dafin, câteva boabe de piper negru şi 1 I de apă. Se fierb 15 minute la foc potrivit, apoi se pasează legumele şl se adaugă jumătate de cană de orez fiert. Se condimentează cu sare şi piper negru şl se presară pătrunjel tocat. Se serveşte cu o felie de pâine. Cantitatea va fi suficientă şl pentru cină.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua amidon,

    Masa: Cina Ziua: 43
    Jumătate din porţia de fasole albă de la prânz, fără supă și pâine La cină în ziua 43 (ziua amidon) a dietei Rina se poate consuma o jumătate de porție de fasole albă păstrată de la prânz.

    Admin

    Fasole albă la cuptor

    By Admin, in Ziua amidon,

    Masa: Pranz Ziua: 43
    500 g fasole uscată (fasole mare albă, fiartă sau la conservă) 500 g ceapă 1 lingură ulei 1 linguriţă boia de ardei, praf de chili (opţional) sare, piper negru, frunză de dafin cimbru de vară şi seminţe de chimen 300 ml de apă călduţă 1 ardei gras tăiat julien Se taie şi se prăjeşte ceapa în ulei. Se aşează un strat uniform de fasole într-un castron; apoi un strat uniform de ceapă, se adaugă piper negru, se condimentează cu sare, boia de ardei, cimbru de vară, chimen şi dafin. Se aşează în continuare straturile în acest mod; ultimul strat trebuie să fie de fasole uscată. Se ornează eventual cu ardei gras. Se adaugă apă şl se coace 30 de minute la 200°C. Nu se amestecă pe durata coacerii. Se lasă 10 minute după ce se scoate din cuptor, pentru ca lichidele să se absoarbă. Acest fel de mâncare este delicios atât cald, cât şi rece.
    Fasolea uscată se poate servi cu salată de sfeclă roşie sau cu ajvar. Nu uitaţi să serviţi şi o felie de pâine!

    Admin

    Mic Dejun

    By Admin, in Ziua amidon,

    Masa: Mic dejun Ziua: 43
    300 gr salată de fructe la alegere În ziua 43 (ziua amidon) a dietei Rina , se pot consuma la micul dejun  300 gr salată de fructe, la alegere.  
    Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre , acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.

    Admin

    Cina

    By Admin, in Ziua zaharurilor,

    Masa: Cina Ziua: 44
    o felie de tort sau 3 cupe de îngheţată   4 bucăţele de ciocolată neagră  
    În ziua 44 (ziua zaharurilor ) a dietei Rina , se poate consuma la cină  o felie de tort sau 3 cupe înghețată si totodată mai puteți adăuga și 4 bucățele de ciocolată neagră.
    Ciocolata neagră cu un conţinut mare de cacao (70% sau mai mult) conţine antioxidanţi care ajută organismul la neutralizarea radicalilor liberi. Aceasta vă menţine sănătoşi şi în formă, prin urmare consumaţi cele 4 bucăţi obligatorii de ciocolată la masa de seară. În plus, ciocolata vă reduce nevoia de dulce (nu veţi mai simţi nevoia de a mânca o altă prăjitură, o altă cupă de îngheţată, un alt biscuite, etc).
     
    Dacă nu vă plac în mod special dulciurile, nu este necesar să mâncaţi dulciuri la cină. Pur şi simplu păstraţi o porţie de mâncare de la prânz pentru cină. Serviţi cu salată; este o alegere bună deoarece aceasta conţine fibre, vitamine şi substanţe minerale care au un efect pozitiv asupra sistemului digestiv, prin urmare este benefică sănătăţii.



×
×
  • Create New...