Jump to content
Totul despre diete
  • Sign in to follow this  

    Alegere alternativa - Tocăniță cu năut

       (0 reviews)

    Admin
    • Masa: Pranz, Cina Ziua: 60
    • 200g năut
    • ceapă
    • frunze de dafin
    • morcov
    • ardei gras
    • o lingură de ulei
    • usturoi
    • un vârf de cuţit de rozmarin
    • o linguriţă de bulion

    Se înlocuiesc cartofii cu fasole păstăi sau năut. Din toate varietăţile de fasole, năutul se clasează pe locul doi în ceea ce priveşte valoarea nutritivă. Se prepară o tocană de năut. Se fierb 40 de minute 200 g năut (înmuiat peste noapte) cu o ceapă şi o frunză de dafin. Se pasează jumătate din năutul fiert şi se transferă în supă. Se sotează legume tocate (morcovi, ardei graşi, praz) într-o lingură de ulei; se adaugă usturoi zdrobit, un vârf de cuţit de rozmarin şi o linguriţă de bulion. Se toarnă puţină apă şi se fierbe 5 minute la foc mic. Se amestecă cu supa şi se condimentează cu sare şi piper negru. Se serveşte o porţie de tocană cu o felie de pâine la prânz şi jumătate de porţie, fără pâine, la cină.

    Sign in to follow this  


    User Feedback

    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest



×
×
  • Create New...