Alegere alternativa – ziua 10

Cele mai vizualizate

  • 6 cartofi;
  • 400g broccoli;
  • semințe de susan;
  • sare, piper.

Se fierb 6 cartofi, se lasă la răcit şi se decojesc. Se separă 400 g broccoli în bucheţele şi se taie codiţele în bucăţi mari. Se fierb broccoli în apă cu sare până se înmoaie. După ce au fiert se adaugă piper negru.

Într-o linguriţă de unt se rumenesc seminţe de susan şi se presară peste broccoli. Se serveşte cu cartofi şi salată asortată proaspătă.

La prânz se mănâncă cu o felie de pâine, iar la cină jumătate din porţia de la prânz, fără pâine.

Articolul precedentMic dejun – ziua 11
Articolul următorCina – ziua 10

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

8 Motive să consumi piersici: De ce sa le introduci în dietă?

Beneficiile piersicilor în dietă sunt vizibile atât din perspectiva sănătății, cât și a siluetei. Piersicile sunt privite ca un fel de ”mană cerească” pentru cei...

Articole recomandate