Alegere alternativa – ziua 18

Cele mai vizualizate

Cum poate ajuta consumul de nucifere la slăbire?

Sunt indicate ori nu migdalele, nucile caju, arahidele, fisticul și alte fructe nucifere pentru slăbit? Un adevărat mister la prima vedere, nu-i așa? În primul rând,...

Varză călită

  • 500g varză proaspătă;
  • 5 cartofi;
  • o ceapă;
  • sos de roşii;
  • puţin zahăr;
  • o lingură de ulei;
  • chimen măcinat;

Taie mărunt 500g varză proaspătă. Se încinge puţin zahăr într-o lingură de ulei până se rumeneşte, apoi se adaugă ceapa tăiată mărunt. Se prăjeşte puţin şi se adaugă varza.

Adaugă apă şi lasă la fiert tigaia acoperită. După ce varza se înmoaie, se adaugă sos de roşii şi chimen măcinat şi se mai lasă câteva minute pe foc. Se serveşte cu cartofi fierţi (3 la prânz şi 2 la cină)

Articolul precedentMic dejun – ziua 19
Articolul următorCina – ziua 18

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

11 Condimente care facilitează slăbirea

După diete eșuate, când kilogramele se încăpățânează să mai plece, nu e greșit să apelezi și la condimente pentru slăbit. Pot fi piesa de...

Articole recomandate