Alegere alternativa – ziua 2

Cele mai vizualizate

Soia cu orez și legume

  • 100g orez;
  • o lingură de soia;
  • o roșie;
  • o ceapă mică;
  • un căţel de usturoi;
  • 2 linguri de boabe porumb;
  • un vârf de cuţit cimbrişor şi cimbru;
  • o linguriţă sos de roşii;
  • o jumătate de cană supă;

Incercaţi soia cu orez şi legume. Se fierb 100 g de orez. Ia jumătate din cantitatea de orez, adaugă o lingură de soia fiartă, o roşie tăiată cuburi, jumătate de ceapă mică tăiată mărunt, un căţel de usturoi, 2 linguri de boabe porumb murate sau la conservă, un vârf de cuţit cimbrişor şi cimbru.

Separat, se amestecă o linguriţă sos de roşii şi o jumătate de cană supă. Se unge o tigaie şi se aşează compoziţia în trei straturi: un strat de orez simplu, un strat de amestec soia-orez şi deasupra orezul simplu rămas. Se toarnă amestecul de supă cu sos de roşii. Se coace 30 de minute în cuptorul încălzit în prealabil la 175°C.

Articolul precedentMic dejun – ziua 3
Articolul următorCina – ziua 2

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

Pentru o sanatate de fier, adopta dieta mediteraneana! 4 Dintre beneficiile stiintifice

Beneficiile dietei mediteraneene, recunoscute la nivel mondial, claseaza regimul in topul celor mai eficiente programe alimentare. Beneficiile dietei mediteraneene: sanatate, silueta, ambient, societate Vorbim despre un...

Cum să slăbești repede fără diete? 8 metode care te ajută să arzi mai multe calorii

Cum să slăbești repede și sănătos, fără să urmezi regimuri alimentare restrictive? Ce metode pot crește numărul caloriilor arse, fără să apelezi la antrenamente obositoare?...

Articole recomandate