Alegere alternativa – ziua 55

Cele mai vizualizate

Rizi-bizi

  • 120g orez;
  • o cană de mazăre;
  • pătrunjel tocat;
  • ingrediente pentru salată.

Dacă nu vă plac fulgii de soia, chiar dacă soia este considerată unul din cele mai sănătoase alimente de pe planetă, preparaţi rizi-bizi.

Reţeta rizi-bizi: se fierb 120g orez şi o cană de mazăre; se amestecă şi se adaugă din abundenţă pătrunjel tocat. (O treime din cantitate este suficient pentru cină). Se serveşte cu salată şi o felie de pâine.

Articolul precedentMic dejun – ziua 56
Articolul următorCina – ziua 55

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

Cum să slăbești repede fără diete? 8 metode care te ajută să arzi mai multe calorii

Cum să slăbești repede și sănătos, fără să urmezi regimuri alimentare restrictive? Ce metode pot crește numărul caloriilor arse, fără să apelezi la antrenamente obositoare?...

Zincul în alimentația sănătoasă – 5 Beneficii neașteptate

Beneficiile zincului sunt multe și unele neștiute. Vorbim despre unul dintre microelementele fundamentale pentru funcționarea corectă a organelor, aparatelor și sistemelor. Statistic vorbind, printre cele...

Articole recomandate