Alegere alternativa – ziua 60

Cele mai vizualizate

Tocană cu năut

  • 200g năut;
  • legume tocate (morcovi, ardei graşi, praz);
  • o ceapă;
  • o frunză de dafin;
  • o lingură de ulei;
  • usturoi;
  • un vârf de cuţit de rozmarin;
  • o linguriţă de bulion;

Înlocuiește cartofii cu fasole păstăi sau năut. Din toate varietăţile de fasole, năutul se clasează pe locul doi în ceea ce priveşte valoarea nutritivă.

Prepară o tocană de năut. Fierb 40 de minute 200g năut (înmuiat peste noapte) cu o ceapă şi o frunză de dafin. Pasează jumătate din năutul fiert şi se transferă în supă. Se sotează legume tocate (morcovi, ardei graşi, praz) într-o lingură de ulei; se adaugă usturoi zdrobit, un vârf de cuţit de rozmarin şi o linguriţă de bulion.

Se toarnă puţină apă şi se fierbe 5 minute la foc mic. Se amestecă cu supa şi se condimentează cu sare şi piper negru. Se serveşte o porţie de tocană cu o felie de pâine la prânz şi jumătate de porţie, fără pâine, la cină.

Articolul precedentMic dejun – ziua 61
Articolul următorCina – ziua 60

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

Articole recomandate