Alegere alternativa – ziua 38

Cele mai vizualizate

Cum poate ajuta consumul de nucifere la slăbire?

Sunt indicate ori nu migdalele, nucile caju, arahidele, fisticul și alte fructe nucifere pentru slăbit? Un adevărat mister la prima vedere, nu-i așa? În primul rând,...

Papricaș de pui

  • 2 bucăți piept de pui fără pieliţă;
  • 2 cepe;
  • 2 căței de usturoi;
  • o linguriţă de boia de ardei;
  • o frunză de dafin;
  • un vârf de cuţit de maghiran;
  • ingrediente pentru salată.

Papricaşul de pui este, de asemenea, un fel de mâncare delicios. Sotează 2 cepe într-o lingură de ulei, adaugă bucăţi mari de piept de pui fără pieliţă şi mai sotează câteva minute, amestecând în mod constant.

Adaugă usturoi zdrobit, o linguriţă de boia de ardei (eventual un vârf de cuţit de ardei roşu iute sau chili), o frunză de dafin şi un vârf de cuţit de maghiran. Se adaugă și supă sau apă caldă (nu puneţi prea mult lichid) şi se fierbe înăbuşit până se înmoaie carnea.

Se serveşte cu o felie de pâine şi salată. La cină, se serveşte jumătate din porţia de la prânz, fără pâine.

Se poate înlocui pieptul de pui cu 3 ciocănele de pui.

Articolul precedentMic dejun – ziua 39
Articolul următorCina – ziua 38

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

9 Pericole la care te expune viața sedentară

Pericolele sedentarismului se văd mai ales pe termen mediu și lung. Statul pe scaun și în general inactivitatea sunt mai periculoase chiar decât cancerul. Însă...

Articole recomandate