Alegere alternativa – ziua 9

Cele mai vizualizate

Cum poate ajuta consumul de nucifere la slăbire?

Sunt indicate ori nu migdalele, nucile caju, arahidele, fisticul și alte fructe nucifere pentru slăbit? Un adevărat mister la prima vedere, nu-i așa? În primul rând,...
  • 400 g legume mixte;
  • 100 g de brânză degresată;
  • o lingură de brânză parmezan.

Se opăresc 400 g legume mixte (broccoli, conopidă, varză de Bruxelles, morcovi etc.) în apă cu sare. Apoi se vor scurge legumele şi se pun într-un vas de iena sau de lut, se presară 100g de brânză degresată rasă şi o lingură de brânză parmezan.

Se coace 15 minute în cuptorul încălzit în prealabil la 200°C după care se presară pătrunjel tocat sau tarhon şi oregano. La prânz, se mănâncă cu o felie de pâine, în timp ce la cină se prepară o porţie proaspătă (se folosesc 50 g brânză), însă fără pâine.

Articolul precedentMic dejun – ziua 10
Articolul următorCina – ziua 9

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

Pentru o sanatate de fier, adopta dieta mediteraneana! 4 Dintre beneficiile stiintifice

Beneficiile dietei mediteraneene, recunoscute la nivel mondial, claseaza regimul in topul celor mai eficiente programe alimentare. Beneficiile dietei mediteraneene: sanatate, silueta, ambient, societate Vorbim despre un...

Articole recomandate