Pranz – ziua 38

Cele mai vizualizate

Cum poate ajuta consumul de nucifere la slăbire?

Sunt indicate ori nu migdalele, nucile caju, arahidele, fisticul și alte fructe nucifere pentru slăbit? Un adevărat mister la prima vedere, nu-i așa? În primul rând,...

Păstrăv cu salată

  • 3 păstrăvi file;
  • 1 lingură ulei de măsline;
  • 1 lingură pătrunjel tocat;
  • 1 căţel de usturoi;
  • sare;
  • 100 ml de apă;
  • ingrediente pentru o salată de roşii;


Pune 2 fileuri în tigaie, adaugă amestecul de ulei şi apă, după care pune tigaia pe foc. Se fierbe înăbuşit până când apa scade complet, se rumenesc fileurile pe ambele părţi, se presară pătrunjel şi un căţel de usturoi zdrobit şi se condimentează cu sare.


Se serveşte cu salată de roşii şi o felie de pâine. Pentru a prepara salata, se amestecă roşii, ardei gras, ceapa, usturoi zdrobit, busuioc, sare, piper negru, 1/2 lingură de ulei şi oţet după gust; eventual, se presară seminţe de susan.

Se poate înlocui păstrăvul file cu alt tip de peşte file sau cu carne de pui. Tofu este un înlocuitor excelent al peştelui şi al cărnii.

Se beau 300 ml de supă simplă.

Articolul precedentCina – ziua 38
Articolul următorMic dejun – ziua 38

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

Cum să slăbești repede fără diete? 8 metode care te ajută să arzi mai multe calorii

Cum să slăbești repede și sănătos, fără să urmezi regimuri alimentare restrictive? Ce metode pot crește numărul caloriilor arse, fără să apelezi la antrenamente obositoare?...

Articole recomandate