Alegere alternativa – ziua 16

Cele mai vizualizate

Cum poate ajuta consumul de nucifere la slăbire?

Sunt indicate ori nu migdalele, nucile caju, arahidele, fisticul și alte fructe nucifere pentru slăbit? Un adevărat mister la prima vedere, nu-i așa? În primul rând,...
  • un măr;
  • o pară;
  • un grepfruit;
  • o mână de boabe de struguri;
  • 5 frunze de salată.

Ce spuneţi de o salată de fructe servită în cupe de salată? Se aşează 5 frunze de salată într-un vas mic. Deasupra se aşează un măr şi o pară tăiate cuburi şi felii de grepfruit. Se presară o mână de boabe de struguri.

INFORMATII UTILE

Dacă stomacul dumneavoastră nu tolerează bine fructele proaspete (vă simţiţi balonaţi sau simţiţi o senzaţie de presiune în stomac) încercaţi să gătiţi sau să coaceţi fructele. Sau înlocuiţi-le cu legume: proaspete, sote, prăjite însă nesărate (se pot folosi ierburi aromate).

Încercați totodată să vedeţi dacă una din următoarele idei vă ajută să scăpaţi de probleme:

  • mâncaţi numai un singur tip de fructe la masă;
  • respectaţi intervalul de două ore înainte de următoarea masă;
  • spălaţi bine fructele.

Apa şi fructele proaspete nu reprezintă o combinaţie fericită, încercaţi să beţi mai mult ceai cald în zilele de fructe.

Articolul precedentMic dejun – ziua 17
Articolul următorCina – ziua 16

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

Articole recomandate