Mic dejun – ziua 12

Cele mai vizualizate

Cum poate ajuta consumul de nucifere la slăbire?

Sunt indicate ori nu migdalele, nucile caju, arahidele, fisticul și alte fructe nucifere pentru slăbit? Un adevărat mister la prima vedere, nu-i așa? În primul rând,...
  • o pară mare;
  • zeamă de la o jumătate de lămâie;
  • 200 ml apă;
  • scorţişoară – un vârf de cuţit.

În ziua 12 (ziua vitaminelor) a dietei Rina, se pun într-un blender o pară coaptă mare (tăiată cuburi), zeamă de la o jumătate de lămâie, 200 ml apă şi scorţişoară – un vârf de cuţit – şi se pasează. Se ornează cu frunze de mentă.

Fructele consumate la micul dejun nu numai că îți oferă energie pe durata întregii zile, numeroase vitamine și fibre, acestea ajută și la o mai bună funcționare a tractului digestiv.

Nu vă înfometaţi. Serviţi gustări bogate în vitamine din două în două ore pâ prânz (fructe sau legume proaspete simple). Însă atenţie, numai până la ora prânzului. Acest sfat trebuie urmat în fiecare zi de proteine, amidonuri şi carbohidraţi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

Dieta mediteraneană îți poate schimba viața! 5 Motive s-o iubești

Este gustoasă, echilibrată, deloc restrictivă, variată, sănătoasă. Există o mulțime de motive să iubești dieta mediteraneană. O parte și mai faină e că o apreciază...

Articole recomandate