Pranz – ziua 7

Cele mai vizualizate

Cum poate ajuta consumul de nucifere la slăbire?

Sunt indicate ori nu migdalele, nucile caju, arahidele, fisticul și alte fructe nucifere pentru slăbit? Un adevărat mister la prima vedere, nu-i așa? În primul rând,...

Chapatis (Paine indiana)

  • 200g făină albă integrală;
  • 50 ml apă călduţă;
  • sare – un vârf de cuţit;
  • condimente după gust (ex. ierburi provensale, usturoi, pătrunjel etc.);
  • 1 lingură ulei de măsline pentru aluat;
  • sos de roşii.


Frământă făina şi sarea într-un castron, adăugând treptat apa, uleiul şi condimentele. Aluatul final trebuie să fie moale şi omogen. Se stropeşte cu puţină apă, se acoperă cu tifon umed şi se lasă cel puţin jumătate de oră la dospit.

Separă aluatul în 6 bucăţi rotunde de aceeaşi dimensiune şi se lasă puţin la uscat. Se presează fiecare bucată cu mâna, după care se întinde într-o foaie subţire. Coace aluatul în tigaie la foc mare. Se serveşte caldă. Se poate adăuga sos de roşii.


» Chapattis poate fi înlocuită cu clătite.

Articolul precedentCina – ziua 7
Articolul următorMic dejun – ziua 7

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

Cum să slăbești repede fără diete? 8 metode care te ajută să arzi mai multe calorii

Cum să slăbești repede și sănătos, fără să urmezi regimuri alimentare restrictive? Ce metode pot crește numărul caloriilor arse, fără să apelezi la antrenamente obositoare?...

Articole recomandate