Cât de eficiente sunt pentru slăbire mersul pe jos și alergarea?

Cele mai vizualizate

Cum poate ajuta consumul de nucifere la slăbire?

Sunt indicate ori nu migdalele, nucile caju, arahidele, fisticul și alte fructe nucifere pentru slăbit? Un adevărat mister la prima vedere, nu-i așa? În primul rând,...

Kilogramele prea multe, localizate aproape strategic prin unele zone te pun în dificultate? Simți o dorință nemărginită să te debarasezi de ele și ai încercat deja tot soiul de diete faimoase? Dar la exerciții de slăbit te-ai gândit cumva?

În ce măsură planul de antrenament este eficace?

Înainte să te pui pe treabă, află că fără perseverență, pe termen lung, nu vei obține rezultate satisfăcătoare. În cele mai sumbre scenarii, nu le vei obține deloc.

Oricum, degeaba recurgi doar la exerciții pentru slăbit. Efortul fizic trebuie combinat și cu o dietă alimentară sănătoasă, potrivită obiectivelor tale. Ca pont… dacă nu-ți stau la suflet dietele, poți încerca una destul de permisivă, precum dieta mediteraneană, Rina sau chiar dieta oloproteică.

Sau ce rost au 60 de minute de alergare, dacă ulterior, te afunzi în borcanul cu ciocolată?

Mișcarea are rolul să ajute la consumarea excesului caloric și, totodată, la ”topirea” suplimentului de kilograme. Dar nu în ultimul rând, sportul înseamnă sănătate și contribuie la armonizarea trupului, minții și a sufletului.

Și încă ceva…

Pentru ca slăbirea să dureze, ai nevoie de timp. Nu te poți aștepta ca într-o săptămână să scapi de kilogramele acumulate poate în 2-3 ani.

La fel de inutil este și excesul de zel. Zadarnic alergi până la epuizare crezând că vei obține rezultate mai rapide. Fiecare persoană are propriul ritm în care reacționează la efortul fizic.

Înainte ca transformările să fie vizibile (mai puțini centimetri, o piele mai tonifiată, musculatura mai bine evidențiată), trebuie să aștepți. Și orice-ar fi, să nu renunți la planul de antrenament sau la regimul alimentar, ci doar să le îmbunătățești dacă este cazul.

Exerciții de slăbit – Mersul pe jos și alergarea sunt într-adevăr eficiente?

Cât de eficace este mersul pe jos?

Mersul pe jos, mereu la-ndemână, nu este condiționat de capacități fizice extraordinare și nu necesită echipamente deosebite. O îmbrăcăminte lejeră, respirantă și o încălțăminte comodă sunt îndeajuns.

Fiind vorba despre o activitate de intensitate redusă, nu solicită articulațiile gleznelor sau ale genunchilor și nu cauzează leziuni. Poate fi practicat până și de persoanele obeze sau cu probleme de sănătate care doresc să dea jos câteva kilograme.

În funcție de durată, de ritm și de cât cântărești, într-o oră, poți pierde până la 500 de calorii. Pentru persoanele supraponderale, consumul caloric este major, dar valorile sunt aproximative.

Dacă nu te dai în vânt după exerciții de slăbit complicate, încearcă mersul pe jos! După o simplă plimbare de o oră prin supermarket, vei consuma circa 230 de calorii. Mersul ceva mai vioi (6,5 km / h) te ajută să pierzi 340 calorii, în timp ce mersul rapid îți va arde chiar 500 calorii.

Pentru un începător, este indicat să crească progresiv intensitatea și durata efortului. Încearcă să menții un ritm destul de accelerat pentru cel puțin 15-20 de minute zilnic, de 3 ori pe săptămână, urmând ca în câteva săptămâni să ajungi la circa 60 de minute de efort pe zi.

Cât de eficace este alergarea?

Poate că te numeri printre pasionații de alergare. Din fericire pentru tine, jogging-ul face parte dintre acele exerciții care favorizează arderile și dau rezultate.

Nici în cazul acestui sport nu ai nevoie de echipamente sofisticate, ci doar de încălțăminte de alergat corespunzătoare, care să-ți protejeze articulațiile.

Activitatea poate fi practicată și de cine nu are acces pe un stadion sau nu dispune de o bandă de alergat, așa ca în sălile de fitness.

Dacă-ți place să alergi, ești liber s-o faci la sală, în jurul terenului de sport, prin curtea blocului, pe aleile din parc sau direct pe stradă, atâta timp cât nu-ți pui în pericol siguranța.

Rezultate excelente poți obține prin metoda ”Interval Training”. Programul de antrenament presupune alternarea exercițiilor de intensitate scăzută (alergare ușoară) cu cele de intensitate ridicată (sprinturi), fiecare având o durată cuprinsă între 30 secunde și 2 minute.

Într-o oră de alergat clasic poți ”topi” până la 600 de calorii (depinde de execuție, durată, intensitate etc.). Însă cu programul pe intervale, numărul caloriilor arse va crește. În plus, este vorba despre excelente exerciții pentru slăbit care te ajută să crești masa musculară și să mărești viteza metabolismului.

Dar înainte să-ți faci fel și fel de iluzii că vei pierde cine știe câte kilograme într-o lună, nu uita că un kilogram de grăsime numără în jur de 7.700 de calorii. Acest lucru înseamnă mai mult de 20 de ore de mers rapid și mai mult de 10 ore de alergat cu 7-8 km / h.

Este și motivul pentru care orice antrenament are nevoie de o alimentație adecvată, care să ajute la construirea obiectivelor.

Surse:

http://www.fitday.com/fitness-articles/fitness/weight-loss/understanding-weight-loss-how-to-lose-20-pounds-by-walking.html

http://www.health.com/health/article/0,,20680533,00.html

http://skinnywithfiber.org/the-8-most-effective-exercises-for-full-body-weight-loss/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Articole recomandate

Dieta mediteraneană îți poate schimba viața! 5 Motive s-o iubești

Este gustoasă, echilibrată, deloc restrictivă, variată, sănătoasă. Există o mulțime de motive să iubești dieta mediteraneană. O parte și mai faină e că o apreciază...

Articole recomandate